Sens sakāmvārds vēsta, ka rīta stundai zelts mutē. Mēs visi jau no pieredzes zinām, ka no rīta paveiktais būtiski ietekmē turpmākos dienas darbus. Kā tu jūties no rīta? Pamostoties ar nogurumu muskuļos un sliktā noskaņojumā, arī saulaina diena šķiet nejauka.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma
Uzmundrinoši pasākumi dienas agrumā tām, kuras no gultas jāceļ ar ceļamkrānu:

  1. Nelec laukā no gultas uzreiz, tiklīdz atskanējis modinātājpulksteņa zvans. Pēc tam, kad pulkstenis ir veiksmīgi apklusināts, negriezies uz otriem sāniem, bet gan iztaisnojies gultā, cik vien iespējams tālu cenšoties izstiept rokas un kājas. Parasti miegs pēc šiem vingrinājumiem atkāpjas.Ilgums: 1 minūte.
  2. Apsēdies uz gultas malas un riņķveidīgām kustībām grozi galvu vispirms labā, tad kreisā virzienā. Ilgums: 1 minūte.
  3. Lēnām piecelies un ar paceltām rokām stiepies pretī griestiem. Ilgums: 1 minūte.
  4. Ja vēlies, lai asinis riņķo straujāk, iztaisi dažus pietupienus. Ilgums: 1 minūte.
  5. Smieties vajag, jā, jau no paša rīta! Kamēr posies uz darbu, ieslēdz fonā izklaidējošu televīzijas raidījumu, vai radio “Bē Bē Brokastis”. Vismaz pusminūti mīļa smaida taču tu vari veltīt kaut vai savam spoguļattēlam vannasistabā – vai tad miegainā seja ar pinkainajiem matiem neizskatās komiski? Ar drūmu mīmiku nevajag biedēt citus mājiniekus, tev taču arī smaidīgi cilvēki patīk labāk nekā nīgri, vai ne?
  6. Mūzika aizdzen miegainību! Ja vien tevi nav jāmodina ar lielgabalu, tad nav jānoregulē pulkstenis, kas ieslēdz radio uz visskaļāko, vai jālūdz kādam to izdarīt. Šāds paņēmiens ir brutāls un nepatīkams. Labāk, lai kāds no mājiniekiem ieslēdz tavu mīļāko mūziku, kas tev uzlabos garastāvokli jau pirmajās minūtēs pēc pamošanās. Ilgums: atskaņo vismaz vienu dziesmu!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form