Fiziskas aktivitātes un uzturs

Vēdera pūšanās un negaidītas kļūmes: kas jāievēro, lai svētku pasākumos izskatītos lieliski
Foto: Shutterstock

Kā zināms, svētku laikā parasti tiek klāti bagātīgi galdi un servētas gardas lietas, no kurām grūti atteikties. Taču līdz tam savā izvēlētajā kleitā un arī uzvalkā ir jātiek, tāpēc ar ēdiena porcijām derētu piebremzēt – ēd lēnāk un atceries pirms ēdienreizēm dzert ūdeni, lai ķermenis nesajauktu izsalkumu ar slāpēm.

Runājot par sportiskām aktivitātēm, visu izlieto ūdeni mēneša laikā vairs nesasmelsi (ja gada laikā "pagrēkoji" ar saldumiem un dažāda veida neveselīgiem ēdieniem, kas likuši uzkrāties liekajiem kilogramiem). Taču tu noteikti vari strādāt pie tā, lai situāciju uzlabotu un svētku dienā izskatītos satriecoši. Tā kā līdz oficiālajam svētku laikam vēl palikušas vairākas nedēļas, vari izaicināt sevi un izmēģināt šajā rakstā minēto fitnesa plānu kājām, rokām un vēderpresei. Tas izveidots divām nedēļām.

Lai svētku reizē paēstu, nevis pārēstos un pēc tam pārņemtu smaguma sajūta, laiks sagatavot savu kuņģi. Vērs uzmanību tam, ar cik lielām porcijām tu mielojies – labāk ēst mazākus šķīvjus, bet biežāk, lai nebūtu jāsūdzās par "izstaipītu kuņģi".

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl