Foto: Publicitātes attēls
Rīgas modes nedēļā ik reizi tiek demonstrētas apģērbi ne tikai pieaugušajiem, bet arī bērniem. 31. sesijā skatītāju vērtējumam tika nodotas trīs dizaineru kolekcijas.

Gan mīlā, gan modē visi vecumi ir labi. To kārtējo reizi apstiprinājusi Rīgas modes nedēļa, dodot iespēju bērnu apģērbu dizaineriem atrādīt savus garadarbus. Skates bija košas, interesantas un brīžam pat ļoti pasakainas.


Aristocrat Kids


"Aristocrat Kids" — bērnu apģērbu zīmols meitenēm vecumā no diviem līdz 12 gadiem. Augstas kvalitātes, ar rokām darināti apģērbi gan ikdienai, gan īpašiem notikumiem.

"Aristocrat Kids" apģērbus saviem bērniem izvēlas slavenības no visas pasaules. Tā, piemēram, šogad svinīgā pasākuma "Wearable Art Gala" apmeklējumam dziedātāja Bejonse savai meitai no Latvijas pasūtīja "Aristocrat Kids" radīto svētku tērpu.

Zīmola komanda savas kolekcijas aktīvi prezentē ārzemēs: nesen Minskā, kā arī "Mercedes-Benz" modes nedēļā Maskavā, kur "Aristocrat Kids" tika atzīts par bērnu modes gada zīmolu.


Baronessa


Šīs sezonas jaunpienācējs – zīmols "Baronessa", ko 2017. gadā izveidojusi dizainere Marta Bērzkalna. Rīgas modes nedēļā tika atrādīta "Baronessa" pirmā bērnu apģērbu kolekcija.

Saviem klientiem "Baronessa" piedāvā ekskluzīvus demi couture līmeņa sieviešu tērpus, kam raksturīgs unikāls piegriezums, pirmklasīga šūšanas tehnika un visaugstākās kvalitātes detaļu apstrāde.

"Baronessa" kleitas izgatavoas no augstvērtīgākajiem materiāliem un izsmalcinātākajiem dekoratīvajiem elementiem – no sudraba, pērlēm, naturāliem rubīniem, Svarovka kristāliem. Šis ir roku darbs, kurā tiek izmantotas īpašas izšuvuma tehnikas.

Kopš 2019. gada zīmols piedāvā arī bērnu apģērbu līniju. Kolekcijas "Idilliskā nimfu pasaule" pamatā ir izsmalcināti zīda bikškostīmi, kā arī kleitas no augstākās kvalitātes materiāliem. Apdarē izmantoti naturāli rubīni, pērles, cirkonijs un kristāli. Izteiksmīga kolekcijas iezīme ir filigrāni, ar rokām veikti izšuvumi.


Rock and Mouse


Latvijā radītais bērnu apģērbu zīmols "Rock and Mouse" iestājas par mazuļa kustību brīvību, par viņu dzirkstošajiem smiekliem, vēlmi pašizteikties un iepazīt šo pasauli. "Rock and Mouse" tic, ka piedzīvojumi sākas ar spilgtām krāsām apģērbā un to, ka "praktiski" nenozīmē "garlaicīgi".

Zīmols rada apģērbus un aksesuārus bērniem no dzimšanas līdz sešiem gadiem. Kolekcijās izmantoti audumi, kuru dizains radīts kopā ar māksliniekiem no Latvijas.

Šajā septembrī "Rock and Mouse" veiksmīgi prezentēja savu kolekciju Londonas bērnu modes nedēļā. Rīgas modes nedēļā zīmols piedalās otro reizi. Jaunajā 2020. gada pavasara/vasaras kolekcijā zīmols paplašina savu izmēru diapazonu, tagad piedāvājot apģērbus bērniem līdz 10 gadu vecumam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!