Foto: Instagram/cultgaia

Sociālo tīklu lietotāju komentāri nav saudzējuši caurspīdīga peldkostīma radītāju, viņas produktu nodēvējot par "pirmā aprīļa joku" un "mēslu". Bikini, ko brazīļu dizainere Adriana Degreas radījusi sadarbībā ar "Cult Gaia" zīmolu, maksā 523 eiro (590 ASV dolārus), un, ieraugot tā fotogrāfijas, teju katrā ir modies stila eksperts, raksta "Gazeta.ru".

Sociālajos tīklos izcēlies skandāls neparasta peldkostīma dēļ, ko potenciālajiem pircējiem piedāvā amerikāņu firma "Cult Gaia". Bikini augšējā daļa ir caurspīdīga materiāla strēmele bez lencītēm, bet krūšgalus piesedz vien šaura, melna līnija. Sajūsmas vietā "Instagram" lietotāji pauda sašutumu ne tikai par dizainu, bet arī visai augsto cenu.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от CULT GAIA (@cultgaia) 16 Июн 2019 в 8:39 PDT


"Nopietni? Tas ir pirmā aprīļa joks?" teikts kādā komentārā. Citi izteikušies vēl skarbāk – viņi atklāti izsmējuši dizainera ideju, nosaucot to par "mēslu 600 dolāru vērtībā" un ieteikuši pēc iespējas ātrāk aizvākt prom no acīm.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от CULT GAIA (@cultgaia) 23 Май 2019 в 8:20 PDT


Pirmo reizi šo peldkostīmu "Instagram" lietotāji ieraudzīja jau maija beigās, turklāt attēlā modele bija redzama pilnā augumā un varēja novērtēt gan ekstravaganto augšdaļu, gan konservatīvo apakšdaļu, bet pārmetoši komentāri izpalika. Zīmola sekotāji apvaicājās par peldkostīma cenu un dizainu raksturoja kā interesantu. Īsta vētra sacēlās, kad tika publicēts attēls, kur redzama tikai krūšu daļa.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ADRIANA DEGREAS (@adrianadegreas_usa) 26 Июн 2019 в 10:47 PDT


Zīmols "Cult Gaia" ir pietiekami atpazīstams "Instagram" lietotāju vidū, bet pītās somas "Gaia's Arc" kļuvušas par Holivudas zvaigžņu iecienītu aksesuāru. Tās izvēlējušās aktrises Džesika Alba un Mišela Viljamsa, kā arī modele Krisija Teigena.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от CULT GAIA (@cultgaia) 4 Июн 2019 в 7:23 PDT


"Cult Gaia" radījusi amerikāniete Džasmīna Lariāna (Jasmin Larian) 2012. gadā un skandalozais peldkostīms atspoguļo zīmola pārliecību – radīt lietas, kas izskatās kā mākslas darbs un kuras gribas aplūkot vēlreiz. Sākotnēji zīmols veidoja tikai aksesuārus – somiņas, jostas un rotaslietas, bet šobrīd ražo arī apģērbu un apavus.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от CULT GAIA (@cultgaia) 20 Июн 2019 в 9:31 PDT


Pārlieku atklāts bikini cilvēkus nešokē pirmo reizi, jau kopš šāda fasona izgudrošanas pirmsākumiem sabiedrība lauž par to šķēpus. Pirms Merilina Monro un Bridžita Bardo ķērās pie tērpšanās knapākos peldtērpos, daudzi centās uzspiest viedokli, ka dāmām ir jāpiesedzas.

Piemēram, 1951. gadā pēc, pirmā "Mis Visums" skaistumkonkursa Londonā, organizatori sabiedrības spiediena dēļ atteicās no dāmu iznācieniem bikini, jo tas izskatījies pārāk izaicinoši. Bet iemesls, kādēļ sieviešu peldkostīmus 40. gadu sākumā sadalīja divās daļās, ir visai prozaisks. Otrā pasaules kara laikā ASV valdība pieprasīja, lai apģērbu ražotāji izmantotu pēc iespējas mazāk auduma. Tā nu divdaļīgais peldkostīms radies ekonomikas dēļ, bet savu nosaukumu guvis pēc tam, kad 1947. gadā franču automobiļu inženieris un modes mākslinieks Luī Reards (Louis Réard) kādā fotosesijā pie baseina tajā ietērpis modeli. Tolaik tas šķita tik niecīgs, ka ieguva nosaukumu "Bikini atols" par godu salai, kur ASV veikuši pirmos kodolizmēģinājumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!