Foto: Publicitātes foto

Aizvadītajā nedēļas nogalē tirdzniecības centrā "Spice" tika svinēta zīmola "Tommy Hilfiger" 30 pastāvēšanas gadu jubileja. Visas dienas garumā veikalā norisinājās ballīte amerikāņu garā, apmeklētājiem baudot popkornu un dzīvespriecīgu noskaņu uzturot DJ Markus Rivas spēlētajai mūzikai, informē pasākuma organizatori.

"Savu pirmo "Tommy Hilfiger" veikalu Latvijā atklājām 2006. gadā tirdzniecības centrā "Galerija Centrs". Šajos gados zīmola fanu pulks ir krietni audzis. Mani novērojumi liecina, ka "Tomijam" ir izteikti daudz lojālo klientu – ja kādam iepatīkas šis zīmols un tā stils, tad varētu teikt, ka tas ir uz mūžu," par zīmolu stāsta uzņēmuma "Denim Dream" Latvijas filiāles vadītāja Lāsma Jugāne.

Zīmols "Tommy Hilfiger" dibināts 1985. gadā Amerikā. Šobrīd zīmolam ir vairākas līnijas, kuru ietvaros tiek radīti apģērbi, apavi un aksesuāri sievietēm, vīriešiem un bērniem, kā arī smaržas un mājas lietas. Latvijā veikalus "Tommy Hilfiger" pārstāv uzņēmums "Denim Dream", kas savu darbību šeit uzsāka 2004. gadā.

Fotogalerijā piedāvājam ieskatu pasākuma norisē un tā apmeklētāju viesu stilā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!