Deviņi iemesli, kāpēc tev neizdodas iegūt slaidu vēderu
Foto: Shutterstock

Tauku krāšanās vēdera rajonā kaitē ne tikai tavam vizuālajam tēlam, bet arī veselībai – tie var veicināt sirds slimību, diabēta, insulīna svārstību un pat dažādu audzēju veidošanos. Tiesa, liekie kilogrami no vidukļa ne vienmēr pazūd tik ātri, cik gribētos. Iepazīsties ar health.com apkopotajiem iemesliem, kas kavē tauku slāņa samazināšanos uz vēdera.

Tu noveco

Cilvēkam novecojot, vielmaiņas ātrums samazinās. Tāpat menopauzes ietekmē mainās sieviešu hormonālais līmenis, kā rezultātā pēc tās iestāšanās tauki nogulsnējas tieši vēdera rajonā.

Nepiemēroti vingrojumi

Skriešana un zumbas nodarbības teicami uzlabo mūsu sirdsdarbību, tomēr tauku likvidēšanai nepieciešama kardio treniņu un spēka vingrojumu kombinēšana. 

Palielinoties muskuļu masai, organisms efektīvāk dedzinās kalorijas arī miera stāvoklī. Eksperti iesaka nodarboties ar mērenu fizisku slodzi 250 minūtes nedēļā vai augstas intensitātes nodarbībām 125 minūtes nedēļā.

Pusfabrikātu un rūpnieciski ražotu produktu ēšana

Maize, čipši, cepumi, krekeri, saldināti dzērieni un deserti ne tikai satur daudz kaloriju, cukuru un tauku, bet arī var radīt kuņģa darbības traucējumus, kas savukārt kavē svara zudumu.

Lai paātrinātu slaidāka vidukļa iegūšanu, centies tos uzturā lietot pēc iespējas retāk, to vietā ēdot augļus, dārzeņus un pilngraudu produktus.

"Nepareizie tauki"

Piesātināto tauku lietošana uzturā svara pieaugumu un tauku nogulsnēšanos tieši vidukļa rajonā veicina, savukārt nepiesātinātās taukskābes, kas ir zivīs, olīveļļā, avokado un riekstos, saprātīgās devās ir slaidajai līnijai krietni draudzīgākas.

Nepietiekama fiziskā slodze

Klīniskie pētījumi liecina – lai svars zustu ātrāk, nepieciešama augstas intensitātes fiziskā slodze, jo mērenas aktivitātes neveicinās pietiekamu kaloriju degšanu, kā arī samazinās pēc treniņa sadedzināto kaloriju skaitu!

Izaicini sevi, sekojot līdzi pulsam, un tavs viduklis ātrāk iegūs kārotās aprises!

Nepareizi vingrojumi

Tā vietā, lai dienā veiktu simtiem "presīšu", izmēģini vingrojumus, kuri nodarbina visas ķermeņa muskuļu grupas, piemēram, gulēšanu balsta pozīcijā – tas tauciņiem liks degt krietni ātrāk!

Tu esi nervoza

Pierādīts, ka pārmērīgs stress maina hormonālo līmeni organismā un veicina tauku nogulsnēšanos tieši vidukļa rajonā.

Par maz miega

16 gadus ilgā pētījumā atklāts, kurā piedalījās aptuveni 70 000 sieviešu, atklāts, ka cilvēki, kuri naktī guļ mazāk par sešām stundām, par 30 procentiem biežāk iedzīvojas liekajā svarā, nekā cilvēki, kuri guļ septiņas stundas.

Tava auguma forma – ābols

Ļoti iespējams, liekos taukus no vēdera, sāniem un muguras nodzīt ir grūtāk tāpēc, ka tavam augumam ir ābola forma, liecina pētījumi.

Source

DELFI Viņa

Tags

Diēta
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form