Deviņi ieteikumi ātrai svara zaudēšanai bez neizturamām diētām
Foto: Shutterstock

Veselīgs un pareizs uzturs bieži ir atslēga tam, lai cilvēks justos un izskatītos lieliski. Tomēr tas nav vienīgais, kas jāņem vērā, lai tu būtu vesela un justos apmierināta ar savu izskatu. Turklāt, ievērojot stingras diētas, cilvēks nereti kļūst nelaimīgs, aizkaitināts un vēlamo rezultātu tā arī nesasniedz.

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Laba veselība un izskats ir iegūstams tikai, mainot dzīvesveidu, nevis ar dažādu ātro superdiētu palīdzību. Jāpiebilst, ka bieži veikt izmaiņas savā ikdienā ir daudz vienkāršāk, nekā varētu šķist. Iedvesmojoties no "Women's Health", piedāvājam iepazīties ar deviņiem veidiem, kā ātri un vienkārši zaudēt svaru un uzsākt veselīgu dzīvi. Pats labākais šajos ieteikumos ir tas, ka tev nebūs jāievēro diēta.

Neēd vairākas porcijas ar vienu un to pašu ēdienu

Viens no pamatnoteikumiem veselīgam uzturam ir dažādība: neēd katrā ēdienreizē vienus un tos pašus produktus, kā arī ēd tikai vienu porciju ar katru konkrēto produktu. Vienīgais izņēmums ir dārzeņi un zaļumi – vienus un tos pašus vari ēst katrā maltītē. Ar citiem produktiem gan uzmanīgāk, piemēram, ja brokastīs ēd pilngraudu maizi, neēd to citās ēdienreizēs, labāk izvēlies pilngraudu rīsus vai kādu citu līdzvērtīgu produktu.

Šādi ēdot, tu uzņemsi vairāk dažādu uzturvielu, kas sniegs vairāk spēka un enerģijas gan ikdienas darbiem, gan sportiskajām aktivitātēm. Tāpat, ja nolemsi, ka ikvienā tavā ēdiena porcijā ir jābūt atšķirīgiem produktiem, ir daudz lielāka iespēja izvairīties no pārēšanās tad, kad pagatavotais ēdiens šķiet neticami gards un tā vien gribas palutināt sevi ar papildporciju.

Tags

Veselīgs dzīvesveids Veselīgs uzturs
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form