Reliģijas vietā spēku pārbaude un labsajūtas uzlabošana

Gatavošanās gavēnim: no kā atteikties un speciālistes ieteikumi veselīgai sevis pārbaudīšanai
Foto: Shutterstock

Laikam ritot, reliģijas nozīme daudzu cilvēku dzīvēs ir mazinājusies, bet tas nenozīmē, ka par gavēni ir teju aizmirsts. Tas gan ir ievērojami mainījies un ievērojami atšķiras arī lietas, no kā cilvēki visbiežāk atsakās šajā laika posmā. Piemēram, viena no lietām, kuras nozīmi daudzi cilvēki savā dzīvē vēlas samazināt, ir sociālie tīkli. "Independent" norāda, ka 2016. gadā atteikšanās no "Facebook" un "Twitter" bija starp izplatītākajiem ierobežojumiem, ko cilvēki plānoja ievērot gavēņa laikā.

Tāpat ļoti daudzi atsakās no šokolādes un dzirkstošajiem dzērieniem, kā arī dažādiem našķiem. Šāda apņemšanās ne tikai pārbauda gribasspēku, bet arī nāk par labu veselībai. Atgādinām, ka Pasaules Veselības organizācija neiesaka uzņemt vairāk par 25 gramiem cukura dienā. Ja esi nolēmusi samazināt cukura patēriņu ilgtermiņā, kā arī uzveikt atkarību no saldumiem, ieskaties šajos padomos.

Starp populārākajām lietām, no kā cilvēki mūsdienās atsakās gavēņa laikā, ir arī alkohols, gaļa un kafija. "The Telegraph" šo sarakstu iesaka papildināt arī ar citām lietām, piemēram, nemitīgu sūdzēšanos, smēķēšanu, vilcināšanos, lamāšanos, nevajadzīgu krāmu krāšanas, ieturēšanos ātrās ēdināšanas restorānos, neveselīga miega režīma, videospēlēm, nevajadzīgu lietu un apģērba iegādes, kā arī citām lietām, kas negatīvi ietekmē cilvēka dzīvi.

Līdz gavēnim vēl ir divas nedēļas, lai saprastu, vai tev ir nepieciešamība sevi pārbaudīt un atteikties no kaut kā, kas sagādā prieku. Atceries, ka tev tas nav jādara tāpēc, lai būtu tāda pati, kā citi. Izmanto šo laiku, lai saprastu, kādi ieradumi kaitē tieši tev un, iespējams, tev nemaz nevajadzēs gaidīt gavēņa sākumu, lai no tiem atteiktos vai mazinātu to ietekmi uz tavu dzīvi.

Source

DELFI Viņa

Tags

Gavēnis Veselīgs dzīvesveids Veselīgs uzturs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form