Neizlaid brokastis

Kāpēc pievērst uzmanību laikam, kad ēdam, un kā aizstāt izlaistu maltīti
Foto: Shutterstock

Ne velti saka, ka brokastis ir diennakts svarīgākā maltīte. Dažādi pētījumi liecina, ka tiem, kas regulāri ēd brokastis, ir zemāks asinsspiediens (tuvāks normai) un holesterīna līmenis, kā arī viņiem var samazināties sirdstriekas vai insulta risks. Kārtīgiem brokastotājiem arī ir vieglāk atbrīvoties no liekā svara nekā tiem, kas kā savu dienas galveno maltīti ir izvēlējušies vakariņas. Tāpat rīta ēdājiem ir zemāks cukura līmenis asinīs, triglicerīdi (bīstamie tauki) un izsalkuma hormoni kā grelīns.

Iespējams, tava ikdiena ir ļoti piepildīta, un brokastīm patiešām neatrodas laika, taču tas nebūt nenozīmē, ka tāpēc pieņemsies svarā vai tev ir paaugstināts insulta risks. Pats svarīgākais – apēst kaut ko pirmo divu stundu laikā kopš pamošanās, portālam ''Health'' skaidro grāmatas ''The Bloated Belly Whisperer'' autore Tamāra Dukere-Freimane. Tāpat pārliecinies, ka tavas brokastis vai brokastu uzkoda satur ogļhidrātus, šķiedrvielas un olbaltumvielas, lai pēc iespējas ilgāk mazinātu izsalkumu. Ātrām brokastīm eksperte iesaka maizīti ar diedzētām sēklām, olu un avokado vai grieķu jogurtu ar ogām.

  • Šeit iepazīsties ar 14 ''Tasty'' izvēlētām brokastu maizīšu receptēm.


Source

DELFI Viņa
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form