Ēd sātīgas pusdienas

Kāpēc pievērst uzmanību laikam, kad ēdam, un kā aizstāt izlaistu maltīti
Foto: Shutterstock

Ja brokastis nav tava mīļākā ēdienreize vai tavs organisms no rīta negrib neko vairāk par kafiju un vienu maizīti, tad pusdienām vajadzētu būt tavai galvenajai dienas maltītei. Dukere-Freimane aicina pusdienu porciju pielīdzināt tai, kādu parasti pieveic vakariņu laikā. Tāpat neaizmirsti pusi šķīvja piepildīt ar dārzeņiem, bet otru pusi – ar liesām olbaltumvielām un ogļhidrātiem ar augstu šķiedrvielu saturu, piemēram, saldajiem kartupeļiem vai kvinoju.


Savukārt pusdienas neizlaid pat tad, ja brokastīm izdevies atvēlēt gan vairāk laika, gan vairāk vietas vēderā. Dukere-Freimane skaidro, ka ideālā gadījumā līdz pulksten 16 tev būtu jāuzņem 75 procenti no visa kaloriju skaita, kuru vēlams uzņemt dienas laikā. Ja pusdienās esi iecienījusi ēst salātus, tad papildini savu maltīti ar šķiedrvielām un olbaltumvielām bagātu lēcu zupu vai maizīti ar riekstu sviestu un ābola šķēlītēm. Līdzīgi kā brokastu ēdājiem, arī tiem, kuri cenšas neizlaist nevienu pusdienu pārtraukumu, ir vieglāk zaudēt lieko svaru, liecina 2016. gadā veiktais un žurnālā ''The American Journal of Clinical Nutrition'' publicētais pētījums.

Source

DELFI Viņa
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form