Ēd vieglas vakariņas

Kāpēc pievērst uzmanību laikam, kad ēdam, un kā aizstāt izlaistu maltīti
Foto: Shutterstock

Kā jau teikts, mūsu organisms visefektīvāk uzņemto glikozi jeb cukuru enerģijas ražošanai izmanto tieši diennakts gaišajā laikā, bet naktī ķermeņa mazkustīguma dēļ tā netiek pilnvērtīgi izmantota, un kalorijas pārvēršas taukos. Šī iemesla dēļ vakariņās vēlams izvairīties no tādiem ogļhidrātu produktiem kā pasta vai kartupeļi. Tā vietā vakara maltītei izvēlies liesus olbaltumvielu produktus un tādus šķiedrvielu avotus kā augļi un dārzeņi, portālā ''Health'' iesaka Pīka. Tāpat, ja vakariņu laiks pienācis tikai pēc pulksten 20 un sātīgas pusdienas esi ēdusi pirms krietna laika, pāris stundas pirms dienas noslēdzošās maltītes panašķojies vai apēd kaut ko nelielu. Tā tu izvairīsies no vēlmes tieši pirms gulētiešanas apēst milzīgu, pusdienām atbilstošu porciju.

Neskatoties uz to, vai vakariņas tev izdodas ieturēt līdz pulksten septiņiem vai pēc astoņiem vakarā, centies pēc tām vairs neko neēst, aicina Dukere-Freimane. Našķošanās vēlā vakarā krietni pēc vakariņām var palielināt risku saslimt ar 2. tipa cukura diabētu vai sirds slimībām. Tāpēc ne tikai pievērs uzmanību tam, ko tu ēd, bet arī laikam, kad ēd.

  • Lasi un uzzini, ko darīt, ja pirms miega sajūti izsalkumu.

Source

DELFI Viņa
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form