Neatvieglo vīrusu darbu! Ēšanas paradumi, kas kaitē imūnsistēmai
Foto: Shutterstock

Imūnsistēmas stiprināšana šobrīd ir īpaši svarīga ne tikai tāpēc, ka pasauli pārņēmusi koronavīrusa pandēmija, bet arī tāpēc, ka pavasaris ir viltīgs un tajā mēdzam slimot vēl biežāk nekā gada aukstajos mēnešos. Viens no noteicošajiem, kas var gan palīdzēt, gan kaitēt imūnsistēmas darbībai, ir mūsu uzturs. Šoreiz, iedvesmojoties no portāla ''Health'', iepazīstinām ar ēšanas paradumiem, kas mūsu imunitātei nodara pāri.

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Savukārt šajā rakstā vari uzzināt veidus, kā palīdzēt organismam cīnīties ar vīrusiem, stiprinot imūnsistēmu.

Par daudz kofeīna


Kafija un tēja var nākt par labu veselībai, jo tajās ir augsts antioksidantu līmenis, kas palielina organisma spēju cīnīties ar dažādiem iekaisumiem. Tomēr pārāk daudz kofeīna, kas atrodams šajos dzērienos, var pasliktināt miega kvalitāti, kas savukārt dara pretējo – var samazināt organisma spēju cīnīties ar iekaisumiem un pasliktina imunitāti.

Lai neiedragātu imūnsistēmas darbību, atsakies no dzērieniem, kas satur kofeīnu, kuros nav barības vielu un kuriem pievienots cukurs vai mākslīgie saldinātāji, piemēram, saki nē limonādei vai enerģijas dzērieniem. Savukārt kafiju un tēju pēdējoreiz dienas laikā dzer vismaz sešas stundas pirms miega, lai samazinātu miega traucējumu iespējamību.


Tags

Pilnvērtīgs uzturs Šķiedrvielas Veselīgs uzturs
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form