Par daudz cukura

Neatvieglo vīrusu darbu! Ēšanas paradumi, kas kaitē imūnsistēmai
Foto: Shutterstock

Cukura patēriņa samazināšana ir laba ideja vairāku iemeslu dēļ, tostarp garīgās veselības normalizēšanai un imūnsistēmas stiprināšanai. Žurnālā ''The American Journal of Clinical Nutrition'' publicētajā pētījumā tā dalībnieki vakariņu vietā uzņēma simts gramus sāls, bet no rīta pētījuma dalībnieku imūno šūnu spēja absorbēt baktērijas bija samazinājusies. Pētījums atklāja, ka imūnās šūnas bija visvājākās pirmās divas stundas pēc cukura uzņemšanas, taču to darbība bija apgrūtināta līdz pat piecām stundām.

Tomēr tas nebūt nenozīmē, ka šī brīža tev pilnībā jāatsakās no cukura, taču par ļaunu nenāks atteikties no kāda ierastā našķa vai papildus cukura pievienošana saldajam ēdienam. ASV sirds asociācija iesaka samazināt pievienotā cukura – tā, kuru tu vai pārtikas ražotāji pievieno produktiem – daudzuma samazināšanu sievietēm līdz sešām tējkarotēm dienā, bet vīriešiem līdz deviņām tējkarotēm. Vizualizēšanai – vienā tējkarotē ietilpst četri grami pievienotā cukura, no tā izriet, ka sievietēm tie ir 24 grami, bet vīriešiem 36 grami dienā.

Ja tu esi no tiem, kas cīnās ar stresu, ēdot cukurotus produktus, laiks izmēģināt veselīgākas stresa mazināšanas alternatīvas. Tā var būt saruna ar mīļajiem cilvēkiem, meditācija, fiziskās aktivitātes, grāmatu lasīšana, pat video spēles var palīdzēs samazināt vēlmi ''apēst savas jūtas''.

  • Te noskaidro, kā veselību ietekmē pārmērīgs cukura patēriņš.



Tags

Pilnvērtīgs uzturs Šķiedrvielas Veselīgs uzturs
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form