Cilvēkiem, kas veiksmīgi zaudējuši svaru un rezultātu spējuši saglabāt, ir viena kopīga lieta – viņi visi izmainīja savu uzturu. Parasti tas ietver porciju kontroles, neveselīgas pārtikas ierobežošanas un vides un emocionālo pārēšanās izraisītāju identificēšanas kombināciju. Taču daudz diētu nespēj nodrošināt tai paredzēto mērķi – svara zaudēšanu, kas ar laiku liek no jaunā uztura plāna atsacīties.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Ja tu šobrīd svārsties starp dažādām diētām, ļoti vēlies izmēģināt to, kas draudzenei palīdzēja atbrīvoties no viņas liekajiem kilogramiem, vai jau esi pievērsusies diētai, bet kaut kas nešķiet īsti lāgā, turpinājumā iepazīsties ar signāliem, kas, visticamāk, liecina – tevis izvēlētā diēta ir lemta neveiksmei.

Tu nenovēro citas pozitīvas izmaiņas veselībā

Ja tev ir daudz svara, ko zaudēt, progresam ir citi pozitīvu izmaiņu rādītāji, piemēram, vidukļa apkārtmērs, holesterīns, cukura līmenis asinīs vai asinsspiediens. Ja tevis izvēlētā diēta ir paredzēta tikai svara zaudēšanai un neparedz citas iepriecinošas izmaiņas veselībā, tas nav veselīgākais veids, kā notievēt. ''Izvēloties piemērotāko uztura plānu, jāņem vērā vairāki faktori,'' portālam ''The Healthy'' stāsta sertificēta dietoloģe Kristīne Kirkpatrika. ''Galu galā tavu progresu ietekmēs ģenētika, slimību un dzīvesveida izvēļu vēsture, hroniskas slimības, svars un, protams, uztura plāns.''

Tags

Diēta Draugi Fiziskās aktivitātes Pilnvērtīgs uzturs Veselīgs dzīvesveids Veselīgs uzturs
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form