Sāpes locītavās, lūstoši nagi, sausa āda. Pazīmes, kas liecina par vitamīnu deficītu
Foto: Shutterstock

Siltajiem vasaras mēnešiem arvien vairāk attālinoties, kļūst grūtāk arī uzņemt visus organismam tik nepieciešamos vitamīnus, ne tikai saules gaismas sniegto D vitamīnu, bet arī tos, kas sastopami siltajos mēnešos raksturīgajos dārza labumos. Ja vitamīnu līmenis ir nokrities zem normas robežām, organisms, visticamāk, par to mēģinās tev signalizēt, tāpēc ir svarīgi prast šos signālus atpazīt.

Ja arī tev ir radušās aizdomas, ka organismam trūkst kāds no tam tik ļoti nepieciešamajiem vitamīniem, iedvesmojoties no portāla ''Live Strong'', piedāvājam iepazīties ar sešām pazīmēm, kas var liecināt par dažādu vitamīnu deficītu.

Tomēr atceries, – lai arī visas minētās pazīmes var liecināt par vitamīnu deficītu, tās var būt arī blaknes citām nopietnām veselības problēmām. Tāpēc vienmēr par jebkādām veselības problēmu aizdomām vislabāk konsultēties ar speciālistu, kurš palīdzēs noteikt problēmu cēloni.

Viena no acīm raustās


Iespējamais vaininieks: acs raustīšanos var izraisīt vairāki cēloņi, piemēram, nogurums, stress, pārāk liels kofeīna un alkohola patēriņš. Tāpat šīs spazmas var izraisīt pazemināts magnija līmenis.

Kā to labot: par laimi magnija līmeni atgūt tā normālajā daudzumā ir salīdzinoši vienkārši. Rieksti un sēklas, it īpaši ķirbju sēklas, satur daudz magnija. Iejauc sēklas salātos, pievieno auzu pārslu putrai vai izmanto abus minētos smūtija pagatavošanai. Tāpat arī vari pievērst uzmanību brokastu pārslu uzturvielu saturam un izvēlēties tās, uz kurām ir atslēgvārds ''bagātināts''. Kā arī pilngraudu produkti, baltie rīsi un maize palīdzēs atgūt ierasto magnija līmeni.

Tags

B Vitamīni Vitamīnu trūkums D vitamīns K vitamīns Sievietes veselība Veselīgs uzturs

Comment Form