Aizjūras gardums – hurma. Kāpēc ēst, bet ievērot samērību
Foto: Shutterstock

Lai gan dārza labumu ražas periods jau beidzies, gada aukstajos mēnešos varam baudīt dažādus aizjūras gardumus, un hurma pavisam noteikti ir viena no iecienītākajām. Košais auglis ir ogļhidrātu un vitamīnu bagāts avots, tādējādi palīdzot stiprināt veselību, kas ir īpaši svarīgi laikā, kad uzglūn dažādi vīrusi. Un šobrīd ir īstais laiks steigt uz veikalu vai tirgu iegādāties hurmu, jo ir sākusies tās sezona.

Hurmas sezona ik gadu sākas oktobrī un ilgst līdz februārim. Tās dzimtene ir Ķīna, kur hurmu audzē jau vairākus tūkstošus gadu. Savukārt no Ķīnas hurma sāka izplatīties Austrumāzijā un tālāk uz Japānu, un tikai 19. gadsimtā japāņu hurmas stādi nonāca Ziemeļamerikā. Tā pamazām japāņu hurma sāka izplatīties pārējā pasaulē – Brazīlijā, Kaukāzā, Itālijā, Spānijā, Ēģiptē, Centrālajā un Dienvidamerikā. Vairāk par košo augli uzzini te.

Ja arī tev sakārojies apēst kādu hurmu, pirms steidz to iegādāt, uzzini, kādas uzturvielas satur auglis, tostarp dažādus vitamīnu, ogļhidrātus, minerālvielas. Tāpat uzzini, kāpēc hurmas ēšana var palīdzēt stiprināt sirds veselību un imūnsistēmu, kāpēc tā palīdz uzlabot redzi, un kāpēc ar tās ēšanu labāk nepārspīlēt. Kā arī ieskaties ''Tasty'' recepšu arhīvā un noskaidro, kā aizjūras augli vislabāk pagatavot un ieviest ikdienas uzturā.

Tags

Ķīna A vitamīns C vitamīns E vitamīns Sievietes veselība Varš Veselīgs uzturs

Comment Form