Diētiskais uzturvielu avots – redīss. Kā tas ietekmē veselību un kāpēc atturēties
Foto: Shutterstock

Redīss, iespējams, nav tas populārākais un iecienītākais dārzenis, kuru lietojam savā ikdienas uzturā. Taču velti – dārzeņa košā krāsa un neparastā garša var paspilgtināt garlaicīgu ēdienu, turklāt tas var palīdzēt uzturēt slaido līniju un uzlabot veselību. Tāpēc, ja vēl neesi šovasar kaut reizi nobaudījusi redīsu salātus, steidz uz dobi vai tirgu, kamēr nav par vēlu.

Taču pirms jau mazgā dārzā ievāktos dārzeņus, piedāvājam iepazīties ar uztura speciālistes Evas Katajas viedokli par redīsa ietekmi uz veselību, piemēram, kādas uzturvērtības satur dārzenis, kāpēc nevajag pārspīlēt ar ēšanu, ja tev ir žultsakmeņi un kā tā ēšana var uzlabot ādas veselību. Tāpat uzzini, kā caur vienkāršām receptēm savu ikdienas uzturu papildināt ar redīsiem.

Source

DELFI Viņa

Tags

Dārzeņi Sievietes veselība Veselīgs uzturs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form