Kāpēc ēst un kā vislabāk pagatavot piemājas dārza karalienes ērkšķogas un jāņogas
Foto: Shutterstock

Jāņogas un ērkšķogas pavisam noteikti ir neatņemama vasaras sastāvdaļa. Tieši šobrīd šo ogu krūmi ir pirmie, pie kuriem pieejam, iegriežoties vasarnīcā vai piemājas dārzā, jo saldās ogas, piemēram, zemenes, jau steidz savu sezonu beigt. Lai gan jāņoga izceļas ar savu skābumu, bet ērkšķoga ir saldāka, tām ir līdzīga ietekme uz veselību.

Abas ogas visbiežāk esam iecienījuši ēst, lai mazinātu apetīti, kad nevaram sagaidīt pusdienu pauzi, kas sekos pēc darbiem dārzā. Tomēr tas nebūt nenozīmē, ka tās ir tikai gards našķis – no tām var pagatavot arī kūkas, ievārījumus un salātus. Tāpat našķējoties nedomājam par to ietekmi uz veselību, taču ir vērtīgi uzzināt, kā jāņogu un ērkšķogu ēšana var uzlabot veselību un kāpēc tomēr nevajadzētu ar ogu ēšanu pārspīlēt.

Lasi tālāk un noskaidro, kāpēc jāņogas var palīdzēt uzlabot gremošanas sistēmas darbību, bet ērkšķogas – sirds veselību. Tāpat arī uzzini ogu uzturvērtību un iepazīsties ar receptēm, kuru pagatavošanā vari izmantot gardās ogas.

Source

DELFI Viņa

Tags

Veselīgi produkti Sievietes veselība
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form