Saldais ķirsis – gards našķis un veselības sargs. Kādas uzturvielas satur un kāpēc neēst kilogramiem
Foto: Shutterstock

Saldais ķirsis ir viens no pirmajiem augļiem, kuru pavasara nogalē steidzam uzmeklēt tirgū vai kādā lielveikalā. Ejot uz auto, plauksta jau pilna kauliņu un lūpas un mēle iekrāsojušās tumšāk sarkanas. Savukārt tiem, kam paveicies, stalts ķiršu koks aug turpat piemājas dārzā. Un nav šaubu, ka tas ne tikai labi izskatās un garšo, bet arī palīdz uzturēt mūsu veselību stipru.

Šķiet, saldie ķirši tik drīz savu sezonu nebeigs, taču pirms mutē saskrējušas siekalas, kas tā vien lūdz, lai steidz iegādāt vismaz mazu kastīti ķiršu, piedāvājam iepazīties ar uztura speciālistes Evas Katajas un portālu ''Live Strong'' un ''Health Line'' ekspertu viedokli par to, kādas uzturvielas satur saldie ķirši, kā auglis var palīdzēt samazināt stresu un uzlabot miega kvalitāti un kāpēc vienā piegājienā labāk neēst kilogramu ķiršu, lai arī nekas traks nenotiks. Tāpat uzzini, kā caur vienkāršām receptēm ķiršus ne tikai ieviest ikdienas, bet arī svētku uzturā.

Source

DELFI Viņa

Tags

Ķirši Sievietes veselība Šķiedrvielas
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form