Seši gulētiešanas laika paradumi, kas liek pieņemties svarā
Foto: PantherMedia/Scanpix

Tu nodarbojies ar fiziskajām aktivitātēm un ēd diezgan veselīgi, bet svaru rādītie cipari vienalga lēnām, bet nepielūdzami turpina kāpt uz augšu? Šīs mistērijas atslēga, ļoti iespējams, slēpjas tavos vakara paradumos. Lūk, seši svara pieaugumu veicinoši paradumi, kurus, konsultējoties ar svara zaudēšanas un miega speciālistu, bariatrisko ķirurgu Pīteru Leportu (Peter LePort), noskaidrojuši "Prevention" autori.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Vēlās uzkodas

Iespējams, tu esi no tiem, kas vakarā nevar iedomāties filmas vai sava iemīļotākā seriāla baudīšanu bez popkorna, čipsiem vai citiem našķiem pie rokas. Ja tā, neaizmirsti, ka ar našķiem uzņemtās kalorijas nāk klāt pie kopējā dienā uzņemto kaloriju daudzuma. Un diez vai ir jāskaidro, kur nonāks liekās kalorijas…

"Es neesmu pret to, ka cilvēki kaut ko apēd vēlā stundā," portālam "Prevention" teicis dakteris Leports, kurš praktizē Kalifornijā. "Bet ja tu notiesā apjomīgu maltīti un pēc tam vēl lielu bļodu ar saldējumu, tu pieņemsies svarā." Ja vakarā esi ieplānojis ēst našķus, iekļauj dienas laikā fiziskās aktivitātes vai pusdienās apēd mazāku porciju, nekā parasti, lai kompensētu kalorijas, ko uzņemsi vakarā.

Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form