Trīs labi iemesli, lai izmēģinātu Pilates

Trīs labi iemesli, lai izmēģinātu Pilates
Foto: www.keepitsimpleandfit.com

Pilates ir vingrošanas sistēma, kas balstās uz sešiem pamatprincipiem: kontrole, centrēšana, koncentrēšanās, precizitāte, elpošana, kā arī plūstošas kustības. Viena no šīs metodes priekšrocībām ir tas, ka tā ir piemērota plašam cilvēku lokam un es tiešām ticu, ka katrs var gūt labumu no Pilates - vīrieši, sievietes, sportisti, iesācēji, cilvēki ar dažādu fizisko sagatavotību un svaru.

Gandrīz trīs mēnešus katru darba dienas rītu sāku ar stundu ilgu nodarbību un mani sajūsmināja tas, ka pēc vingrošanas jutos kā pēc SPA vai relaksējošas masāžas apmeklējuma. Vēl man ļoti patīk tas, ka pēc Pilates vingrojumiem varu just, ka esmu darījusi savam ķermenim labu, un nevienā mirklī nav jūtama nevajadzīga pārslodze vai diskomforts. Rezultāti? 

Pēc trīs mēnešu treniņiem mani dziļie, iekšējie vēderpreses un muguras muskuļi ir ļoti spēcīgi. Tik spēcīgi, ka pēc privātā treniņa svaru zālē, treneris paziņoja, ka esmu nebijis gadījums un man ir dzelzs prese! Lūk, trīs iemesli, kādēļ noteikti vajadzētu pamēģināt Pilates.

Uzlabo savu ikdienas dzīves kvalitāti: nodarbības uzlabo kustību koordināciju un precizitāti, attīsta lokanību, nostiprina ķermeņa dziļo muskulatūru un pozitīvi ietekmē stāju. Ievies šos elementus savā ikdienā! Stāvi ar taisnu muguru, kontrolē savus vēdera muskuļus - nestaigā ar izgāztu vēderu, atbrīvo plecus. Tagad paskaties spogulī - tavs tēls jau ir mainījies!

Uzlabo savu garīgo līdzsvaru: personīgi šo ieguvumu es labprāt ievietotu topa augšgalā. Nodarboties ar Pilates nozīmē pilnīgu koncentrēšanos - gan fizisku, gan garīgu. Ja vēlies veikt vingrojumus maksimāli pareizi un sasniegt labus rezultātus, koncentrējies uz katru kustību, uz to kādā pozīcijā atrodas tavas pēdas, kājas, kakls, rokas, pleci, maksimāli koncentrējies un izjūti savus “centra” muskuļus. Nevienā mirklī neaizmirsti par ieelpu un izelpu. Pilates man nozīmē 60 minūtes, kuru laikā visas ikdienas domas, “to-do” listes un stress pazūd. Esmu šajā vietā un laikā gan fiziski, gan garīgi. Pēc nodarbības jūtos atjaunojusies, iedvesmas pilna un gandarīta.

Uzlabo savu veselību: Esmu pati pārbaudījusi un pārliecinājusies, ka Pilates vingrinājumi uzlabo muguras mobilitāti, ķermeņa elastīgumu, muskuļu izturību, stāju, ķermeņa apzināšanos (izklausās jocīgi, bet tas man bija kā tāds jaunatklāšanas prieks!), un protams - nekādas muguras sāpes. Pilates noteikti ir labs komponents labi sastādītai fitnesa programmai, kas paredz kardio un spēka treniņus.

Source info



Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl


Pregnancy widget logo Pregnancy widget logo
Aprēķināt
Norādi pēdējo mēnešreižu
pirmo dienu
Kļūda!
Lūdzu, norādiet korektu
datumu pagātnē.
Viņa.lv iesaka