Četri vingrojumi slaidākiem un stingrākiem augšstilbiem
Foto: Shutterstock

Ciskas ir ļoti daudzu dāmu vājā vieta, bet netrūkst arī vīriešu, kas vēlētos augšstilbus padarīt stingrākus. Tādēļ "Fitday" apkopojis četrus vingrojumus, kas palīdzēs tikt pie kārotā rezultāta. Jāsaka gan – darbiņš nav no vieglajiem, tādēļ apbruņojies ar mērķtiecību un pacietību!

Pietupieni

Dažāda veida pietupieni ir izcils treniņš kā augšstilbu, tā sēžamvietas muskuļu stiprināšanai. Viens no efektīvākajiem ir pietupiens ar muguru pie sienas. Atbalsti muguru pret sienu, novieto kājas plecu platumā, nedaudz atstatus no sienas. Ieelpas laikā laid sēžamvietu lejup, slidinot muguru gar sienu, kamēr ceļos veidojas 90 grādu leņķis. Pēc tam izelpas laikā stum sevi augšup, atgriežoties sākumstāvoklī. Izpildi desmit pietupienus, mazliet atpūties un, lai rezultāts labāks, uztaisi vēl desmit.

Kājas celšana

Kājas celšana ir vēl viens ļoti efektīvs vingrojums augšstilbu stiprināšanai. Apgulies uz labā sāna (uz vingrošanas paklājiņa). Atbalsti galvu pret elkonī saliektu labo roku. Veic dziļu ieelpu un izelpojot vēzē kreiso kāju taisnu maksimāli augšup. Ieelpojot nolaid kāju lēnām atpakaļ. Kad esi veicis desmit vēzienus, mazliet atpūties. Pēc tam atkārto to pašu vēlreiz. Tad apgulies uz kreisā sāna un – atkal divos piegājienos – uztaisi 20 vēzienus ar labo kāju.

Kāju stiepšana

Apgulies uz vēdera (uz vingrošanas paklājiņa), izstiep kājas uz aizmuguri. Novieto plaukstas vienu virs otras un paliec zem pieres. Dziļi ieelpo un izelpojot izmanto augšstilbu muskuļus, lai nesaliecot paceltu kājas maksimāli augšup. Ieelpojot lēnām novieto kājas atpakaļ. Tāpat kā iepriekšējos vingrojumus, veic šo divdesmit reizes divos piegājienos.

Staigāšana

Visbeidzot – dodies garās pastaigās! Staigāšana ir ļoti veselīga, turklāt palīdz slaidināt un padarīt tvirtākus augšstilbus. Dodies aktīvā pastaigā pēc iespējas biežāk un pamazām pieaudzē tās ilgumu! Vasara ir īstais laiks pārgājieniem, kur klāt nāk pastaigas pa nelīdzenu reljefu, kas lieliski trenē augšstilbu muskuļus.

Source

rutks.lv
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Comment Form