Četri zelta padomi, kā tikt pie slaidākiem augšstilbiem
Foto: Shutterstock

Runājot par problēmām ar lieko svaru, gurni diemžēl vairumam daiļā dzimuma pārstāvju ir vājā vieta. Uz tiem liekie tauciņi uzkrājas visātrāk, turklāt, sākot cīņu ar lieko svaru, no turienes tie pazūd vislēnāk. "Medaboutme" iesaka, kā tikt pie skaistiem un slaidiem augšstilbiem.

Dabā gan iekārtots tā, ka liekos taukus nav iespējams nodzīt tikai no augšstilbiem. Nodarbojoties ar fiziskajām aktivitātēm un ieviešot korekcijas ēdienkartē, svars vienlaikus zudīs no visām ķermeņa zonām, turklāt parasti no gurniem vislēnāk, tādēļ ir jāapbruņojas ar pacietību. Tātad, lai tiktu pie slaidiem augšstilbiem, ir jānodarbina viss ķermenis. Lūk, daži knifiņi, kas palīdzēs iegūt skaistas, slaidas kājas ātrāk!

Nē augšstilbiem domātiem spēka vingrojumiem

Ir maldīgi domāt, ka jebkuri vingrojumi, kas nodarbina augšstilbus, tos padara slaidākus. Patiesībā tādi populāri vingrojumi kā pietupieni un izklupieni nemazina gurnu apjomu, bet gluži pretēji – padara tos masīvākus, jo izraisa muskuļu masas pieaugumu. Pie īpaši muskuļotiem un masīviem gurniem ir risks tikt, ja, veicot minētos vingrojumus, papildus izmantosi tādus smagumus kā hanteles vai svaru stieni, lai palielinātu slodzi muskuļiem.

Bez kardiotreniņa neiztikt

Lai padarītu gurnus slaidākus, ir jāatbrīvojas no liekajiem taukiem, tajā pašā laikā neveicinot muskuļu masas pieaugumu. Tādēļ jāizvēlas fiziskās aktivitātes, kas liek pasvīst, taču nerada pārlieku lielu slodzi augšstilbu muskuļiem. Piemēram, trenējoties uz kardiotrenažiera, uzstādi režīmu, kur pretestība, kas jāpārvar kājām, ir vismazākā. Savukārt trenējoties uz skrejceliņa, izraugies minimālo skriešanas virsmas slīpumu – jo lielāks slīpums, jo lielāka slodze augšstilbu muskuļiem. Ja dod priekšroku skriešanai svaigā gaisā, vislabāk izvēlies maršrutu, kur reljefs ir līdzens, proti, nav jāskrien augšā un lejā pa pauguriem.

Moto: labāk ilgāk, nekā intensīvāk

Ja salīdzina kāju izskatu sprinteriem, kas skrien īsas distances maksimālā ātrumā, un garo distanču skrējējiem, var redzēt, ka pirmajiem augšstilbi ir izteikti muskuļoti, bet otrajiem – slaidi un stingri. Uz augšstilbiem nogulsnējušos taukus vislabāk "dedzina" garas distances mērošana vidējā tempā, nevis īsas distances noskriešana lielā ātrumā. Īsu distanču mērošana maksimālā ātrumā izraisa augšstilbu muskuļu masas pieaugumu, tos padarot masīvākus.

Neaizraujies ar diētām un badošanos

Lai tiktu pie slaidiem gurniem, nav nepieciešams ievērot kādu drastisku diētu, tomēr veselīga uztura pamatprincipus gan jācenšas ievērot. Ievērojot stingru diētu, strauja svara zuduma ietekmē ķermenis kļūst ļengans un arī augšstilbi neizskatās diez ko pievilcīgi. Ja tā ir noticis, lai stiprinātu muskuļus, nāksies tomēr ņemt talkā spēka vingrojumus.

Source

rutks.lv
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form