Gripa, hroniskas sāpes un saviesīgi pasākumi: iemesli, kāpēc treniņu vajadzētu izlaist
Foto: Shutterstock

Sākoties Jaunajam gadam, neskaitāmi cilvēki apņemas, piemēram, dzīvot veselīgāk, nesmēķēt un būt fiziski aktīvāki. Tāpēc trenažieru zāles nereti ir pārpildītas tieši janvāra mēnesī. Tomēr, ja tev ir paaugstināta temperatūra, nesen gūta trauma vai esi pamatīgi nogurusi, apņēmības pilns treniņš nebūs labākā izvēle.

Iedvesmojoties no portāla "Rider's digest", apkopojam iepriekš minētos, kā arī citus iemeslus, kad sporta zāles apmeklējums vai treniņš dabā nedos vēlamo rezultātu, bet gan negatīvi ietekmēs tavu fizisko un arī emocionālo stāvokli. Sportiskas aktivitātes nudien ir veselību raisošas, tomēr tās labāk izpildīt brīžos, kad esi vesela, atpūtusies un neciet no citām kaitēm.

Paaugstināta temperatūra, gripa un traumas

Arī nedaudz paaugstināta temperatūra ir iemesls, lai paliktu mājās un izlaistu sporta zāles apmeklējumu. Temperatūras paaugstināšanās liecina, ka organisms cīnās ar infekciju vai slimību un atrodas sava veida stresa stāvoklī. Fiziskās aktivitātes šo stresu un cīņu padarīs vēl grūtāku. Turklāt jau šobrīd tava temperatūra ir augsta – sportiskas aktivitātes to cels vēl augstāk.

Ziemas sezonā aktuāla ir arī gripa un citi dažādi vīrusi, kas izplatās ar cilvēku palīdzību. Tāpēc, ja tev ir kāda no šīm saslimšanām, izlaid ne tikai treniņu, bet arī atrašanos sabiedriskās vietās. Tu noteikti nevēlies būt tas cilvēks, kas aplipina pārējos. Turklāt tāpat kā paaugstinātas temperatūras gadījumos, arī, esot kāda vīrusa ietekmē, tavs organisms piedzīvo pamatīgu slodzi, lai tiktu galā ar slimību.

Tāpat nenovērtē par zemu brīžus, kad esi guvusi kādu traumu. Dažos gadījumos var tikt turpinātas sportiskās aktivitātes, jo tās neietekmē traumu, tomēr tad jābūt īpaši piesardzīgai. Pastāv salīdzinoši liels risks, ka jau iegūto traumu padarīsi vēl sāpīgāku un dziļāku. Tāpēc noteikti vērsies pēc palīdzības un ar ārstu vai fizioterapeitu izrunā iespējamos treniņa veidus. Tev var palīdzēt, piemēram, joga, meditācija vai mērena soļošana.

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl


Pregnancy widget logo Pregnancy widget logo
Aprēķināt
Norādi pēdējo mēnešreižu
pirmo dienu
Kļūda!
Lūdzu, norādiet korektu
datumu pagātnē.
Viņa.lv iesaka