Ieteikumi šmaugam viduklim, tvirtai pēcpusei un cīņai ar problēmzonām

Ieteikumi šmaugam viduklim, tvirtai pēcpusei un cīņai ar problēmzonām
Foto: Shutterstock

Motivācija, kāpēc apmeklēt sporta zāli, braukt ar velosipēdu vai vingrot mājās, var būt ļoti atšķirīga. Kāds vēlas atbrīvoties no liekā svara, kāds cer iegūt lielākus muskuļus, bet citi to dara prieka pēc un tāpēc, ka fiziskās aktivitātes uzlabo veselību un palīdz justies labāk. Šoreiz piedāvājam rakstu izlasi, kas palīdzēs cīņā ar problēmzonām, kas katram var būt sava – viduklis, augšstilbi vai rokas.

Ja vēlies iegūt slaidāku vidukli vai tvirtāku sēžamvietu, diētas un pretcelulīta krēmi nebūs risinājums. Tvirtu un stingru augumu iegūt palīdzēs kustība un vingrojumi. Turklāt regulāra izkustēšanās mazinās stīvumu un uzlabos tavu vispārējo pašsajūtu. Uz kopējā ieguvuma fona, izmaiņas izskatā, ko vēlējies panākt sākumā, būs tikai viens no bonusiem.

Ieskaties "Viņa" rakstu arhīvā, un iepazīties ar speciālistu ieteikumiem cīņā ar dažādām problēmzonām, efektīviem vingrojumu kompleksiem, kā arī uzzini, kāpēc ar vingrošanu ne vienmēr pietiek, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Cīnoties ar problēmzonām, gan paturi prātā, ka treniņa galvenais rezultāts ir laba pašsajūta, nevis spēja iekļauties rāmjos par to, kas kādam citam šķiet ideāls un skaists.

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl