Ieteikumi un vingrojumu kompleksi iesācējiem un sportot gribētājiem
Foto: Form / cc

Pavasaris un vasara ir laiks, kad cilvēki parasti ir fiziski aktīvāki. Jā, sporta zāles tad ir tukšākas, bet cilvēki skrien, brauc ar velosipēdu, kā arī vingro jūras krastā vai parkā. To darot, gan der ievērot vairākus nosacījumus, lai izkustēšanās sniegtu cerēto rezultātu un neradītu traumas.

Piedāvājam ieskatīties "Viņa" arhīvu rakstos, kas būs noderīgi sportot gribētājiem un iesācējiem. Netrūkst kļūdu, ko pieļauj daudzi iesācēji laikā, kad nolēmuši ķerties klāt treniņiem. Pārāk liela slodze sākumā, nepareiza tehnika un savu spēju nenovērtēšana ir tikai daļa no tām. Uzzini ne tikai par kļūdām, ko nepieļaut, bet arī iepazīsties ar vingrojumu kompleksiem, kā arī pareizu iesildīšanos pirms slodzes un izstaipīšanos pēc tās.

Ja vēlies pievērsties skriešanai, ieskaties rakstā par biežākajām kļūdām, ko parasti pieļauj iesācēji. Iespējams, ka tā varēsi sevi pasargāt no traumām un motivācijas zuduma. Ja vēlies nodarboties ar kaut ko mierīgāku, iepazīsties ar nūjošanas pamatiem, bet, ja plāno izkustināt visu ķermeni, noskaties video par vingrošanu parkā vai treniņu kopā ar draugu vai draudzeni.

Lai efektīvi un pozitīvi treniņi!

Source

DELFI Viņa

Tags

Veselīgs dzīvesveids Fitness Vingrojumi
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form