Izplatītas skriešanas kļūdas, no kurām vajadzētu izvairīties
Foto: Shutterstock

Visi skrējēji ir pieļāvuši kļūdas – gan treniņos, gan sacīkstēs. Dažos gadījumos mēs atkārtojam tās pašas kļūdas atkal un atkal, kas noved pie dažādām traumām un kaitē mūsu veselībai. Laiks mācīties no tām, tāpēc piedāvājam iepazīt deviņas izplatītas skriešanas kļūdas, no kurām vajadzētu izvairīties, ja vēlies vai esi jau sācis skriet.

Iedvesmojoties no portāla "Wry Well Fit" un konsultējoties ar fitnesa treneri Evu Dzelmi, piedāvājam iepazīties ar izplatītākajām kļūdām, ko pieļauj skrējēji un iespējamajiem risinājumiem.

Nepiemēroti apavi

Problēma: Veco un nepareiza tipa skriešanas apavu valkāšana var radīt traumas.

Risinājums: Dodies uz specializētu veikalu, kur zinoši pārdevēji var novērtēt tavu skriešanas stilu, kāju tipu un ieteikt, kādi apavi tev ir piemēroti – atbalsta, neitrālie vai sacensību.

Kad esi ieguvis pareizos skriešanas apavus, atceries, ka tie nav mūžīgi. Skriešanas apavus ieteicams mainīt ik pēc 450-500 noskrietajiem kilometriem. Jo pēc noteikta laika skriešanas apaviem zūd amortizācija, kas var izraisīt traumas.

Fitnesa trenere Eva Dzelme par skriešanas apavu izvēli saka: ''Ļoti daudzos sporta veikalos ir skriešanas testa celiņi, kur var noskriet ar vecajiem apaviem, tad izmēģināt kādus profesionālākus un mūsdienīgākus un izvēlēties sev tīkamāko ražotāju un piemērotāko modeli. Apavi noteikti ietekmē gan komfortu, gan skriešanas kvalitāti skriešanas laikā. Kā arī – neskrien ar jauniem, neieskrietiem apaviem, no sākuma iestaigā tos!"

Source

DELFI Viņa

Tags

Skriešana Veselīgs dzīvesveids
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form