Kā iegūt lapsenes vidukli. Trenere iesaka efektīvus vingrojumus
Foto: Shutterstock

Lai iegūtu slaidu vidukli teju kā lapsenei, nepietiks tikai ar vēderpreses muskuļu trenēšanu. Ar pēc iespējas dažādākiem vingrojumiem jātrenē visa ķermeņa korsetes daļa, saka fitnesa kluba "Sportima" trenere Eva Dzelme. Viņa iesaka vingrojumu kompleksu, kas ietver vingrojumus ne vien vēdera, bet arī sānu un muguras muskuļu nostiprināšanai, gan dinamiskus, gan statiskus.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Lai tiktu pie šmauga, sportiska vidukļa, šis vingrojumu komplekss, kurā ir deviņi vingrojumi dažādām muskuļu grupām, jāizpilda trīs reizes nedēļā. Ja efektu grib ieraudzīt ātrāk, katrā reizē var nedaudz palielināt atkārtojumu skaitu, skaidro Dzelme.

Vingrojumu komplekss ne tikai stiprinās vēderpresi un citus muskuļus ap vidukli, bet arī dedzinās liekos tauciņus. Tomēr, ja ap vidukli izveidojusies prāva tauku "riepiņa", noteikti lieko kilogramu dedzināšanai papildus nepieciešama arī kardioslodze, iesaka trenere. Tā var būt skriešana, nūjošana, peldēšana, drīz jau arī distanču slēpošana vai slidošana.

Kā iegūt lapsenes vidukli. Trenere iesaka efektīvus vingrojumus
Foto: Shutterstock

1. Spārdīšanās

Apgulies uz vingrošanas paklājiņa, piespied muguras jostas daļu pie tā, izelpas laikā ievelc un sasprindzini vēdera lejas daļu, paceļot saliektas kājas virs sevis. Atcel no grīdas plecus un lāpstiņas. Ar rokām turi galvu, raugies, lai kakls nav sasprindzināts.

Elpojot plūstoši, it kā spārdies. Centies savienot labo celi un kreiso elkoni, otru kāju enerģiski iztaisnojot un otru elkoni pieliekot pie grīdas. Tad savieno kreiso celi un labo elkoni.

Izpildi vingrojumu 50 reizes.

Kā iegūt lapsenes vidukli. Trenere iesaka efektīvus vingrojumus
Foto: Shutterstock

2. Galdiņš

Apgulies balstā uz elkoņiem un ar tiem atgrūdies no paklājiņa, nostājoties balstā uz elkoņiem un kāju pirkstgaliem. Pleci virs elkoņiem, vēders ievilkts un sasprindzināts. Ar papēžiem stiepies uz aizmuguri 30– 60 sekundes.

Tags

Fitness Fitness Vingrojumi
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form