Kardio un spēka treniņš – labākais savienojums

Liekie kilogrami uz vēdera – kā cīnīties ar ietiepīgajiem tauciņiem problēmzonā
Foto: Shutterstock

Kardio treniņi paredzēti kaloriju dedzināšanai, taču uzreiz svarīgi piebilst – tikai un vienīgi ar tiem iztikt nevarēs. Spēka treniņu laikā tiek stiprināta cilvēka muskulatūra un palielināta muskuļu masa, kas ir ļoti būtisks priekšnosacījums labākai vielmaiņai. Spēcīgāka vielmaiņa attiecīgi arī labāk "dedzina" tauciņus.

Cilvēki, kas kombinē spēka un kardio treniņus, dienā parasti uzņem mazāk kaloriju nekā cilvēki, kas veic tikai kardio vingrojumus. Šāda kombinācija palīdz stabilizēt cukura līmeni asinīs, ļaujot ilgāk saglabāt sāta sajūtu.

Skriešana, braukšana ar riteni, peldēšana – šie visi pieskaitāmi kardio treniņiem. Ja nejūties tā, ka šodien vēlies aktīvi sportot, labs kardio treniņš ir arī staigāšana, un tā kā variantu ir gana daudz, vari pieskaņoties savam garastāvoklim un arī laikapstākļiem. "Presītes" šķiet ir populārākais variants, kā iegūt plakanu vēderu, bet tā vietā eksperti iesaka veikt gulēšanas balstā vingrojumus, kas nodarbina vairākas muskuļu grupas un stiprina kardiovaskulāro sistēmu.

Ielūkojies šajā rakstā un uzzini trenera ieteiktos vingrinājumus ķermeņa stiprināšanai. Neuztraucies, ja, paskatoties uz vēderu, šķiet, kas tas nav palicis mazāks. Vislabākos rezultātus iespējams gūt ar laiku, savedot kārtībā ķermeni kopumā.

Tags

Liekais svars Miegs Veselīgs dzīvesveids Stress
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form