Ajengāra joga


Populārākie jogas veidi: izvēlies sev labāko
Foto: AP/Scanpix

Jogas veids savu nosaukumu ieguvis no tās izveidotāja B.K.S. Ajengāra vārda. Tās nodarbību laikā, atšķirībā no citiem jogas veidiem, dažādu pozu ieņemšanai tiek izmantoti tādi palīglīdzekļi kā klucīši, siksnas, jostas un slīpi dēļi. Šī iemesla dēļ to dažkārt sauc "par mēbeļu jogu".

To var īstenot jebkurā vecumā un ar praktiski jebkādām priekšzināšanām. Tajā pat laikā tā nebūt nav uzskatāma par vieglu.

Kam domāta?

Ajengāra joga palīdz apgūt jogas pamatus, kas var palīdzēt vēlāk citu stilu apgūšanā. Turklāt ar tās palīdzību sistemātiski tiek trenētas praktiski visas ķermeņa daļas un muskuļu grupas, nostiprinot tās. Tiesa, muskuļu masu ar tās palīdzību audzēt nav iespējams, bet vingrumu līdz mūža galam gan.

Kam tā noteikti jāizmēģina?

Rūpīgiem perfekcionistiem. Tiem, kas jogu vēlas pamatīgi apgūt ne tikai pamēģināt reizi pa reizei, iespējams, tieši šis ir vēlamākais jogas praktizēšanas veids.

Vērts zināt iepriekš:

Ja vēlaties sasniegt grīdu, izmantojiet putuplasta vai koka palīgrīkus un atcerieties, ka par to nav jākaunas. Valkājiet pieguļošu, bet vienlaikus brīvu apģērbu, lai ajengāra pasniedzēji var vizuāli pārbaudīt jūsu fizisko formu.


Tags

Gvineta Paltrova Madonna Sarakstu karuselis Stings
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form