Spītīgie tauciņi uz vēdera – tipiskākās kļūdas, kas neļauj no tiem atbrīvoties
Foto: Shutterstock

Vēdera tauciņi tiek uzskatīti par īsteniem spītniekiem tā iemesla dēļ, ka cīņa ar tiem var būt patiesi sarežģīta. Pat, ja visu dari kā pēc grāmatas – ēd veselīgi un aktīvi sporto, ar to var nepietikt, lai atbrīvotos no "mīlas rokturiem" un vēdera apjoma. Turpinājumā izzini gan treniņa programmu, kura paredzēta vēdera muskulatūras stiprināšanai, gan tipiskākās kļūdas, kuras, iespējams, pieļauj arī tu.

"Problēmzona – vēders. Domāju, ka šī zona liekus komentārus neprasa, taču atceramies vingrinājumus izjust un pildīt lēni, atbilstošā tempā. Šodienas vingrojumu kompleksā mums būs nepieciešams tikai paklājiņš," vingrojumu programmu vēdera muskulatūras stiprināšanai iesāk treneris Mikus Embrekts. Viņš atgādina, ka tikpat svarīgi iepriekš ir iesildīties un arī atsildīties.

Tomēr ar sportu un šādu treniņa veidu viens nepietiks, lai tauciņi no vēdera pazustu. Iespējams, pie vainas ir pavisam citi ieradumi, portālam "Cosmopolitan" norāda dakteris Lūks Džeims (Luke James). Viņš atklāj, ka viena no pamata vajadzībām ķermenim ir kvalitatīvs miegs – septiņas līdz deviņas stundas dienā. Taču daudzi ieslīgst ne tikai ilgās darba stundās, kuras ievelkas līdz naktij, bet arī aizraujas ar sociālo mediju lietošanu pirms miega.

Tieši miega trūkums izraisa hormonu disbalansu, kuri attiecīgi nākamajā dienā var ietekmēt izsalkuma līmeni. Viens no variantiem – apēdīsi vairāk, taču joprojām jutīsies izsalkusi. Tādā veidā pašai pat nemanot uzņemsi vairāk kalorijas, jo vēlme pēc ēdiena nezudīs. Tāpēc ievēro savu miega režīmu. Ja iespējams, dodies pie miera laicīgi, pirms tam atpūšoties bez jebkādām elektroniskajām ierīcēm.

Source

DELFI Viņa

Tags

Fiziskās aktivitātes tauku dedzinātāju tauku uzkrāšanās Veselīgi produkti Veselīgs dzīvesveids Fitness Kā sportot pareizi
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form