Vienkārši vingrojumi stīvam kaklam un sāpošam sprandam
Foto: Shutterstock

Ilgs darbs pie datora nepārāk ērtā krēslā, ceļojums pie auto stūres vai nepiemērots spilvens – tas viss var radīt nepatīkamu stīvumu kakla muguras daļā jeb sprandā. Labākais veids, kā šīs sāpes uzvarēt, ir kārtīgi izstaipīties. Lūk, dažas idejas vingrojumiem, kas palīdzēs atbrīvoties no sāpēm un saspringuma.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Atceries! Sprands ir ļoti jutīga vieta, tāpēc nepārspīlē ar vingrojumiem, ja sāp, kaklu kustinot. Neizdari pārāk straujas kustības un centies visu izpildīt pakāpeniski.

Cīņā ar šo nepatīkamo problēmu var palīdzēt arī kinētiskā teipošana vai masāža. Ja problēma ir ilgstoša un mokoša, konsultējies ar fizioterapeitu par to, kas varētu palīdzēt.

Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form