Vingrojumi un ieteikumi, kā palīdzēt sāpošām ceļu locītavām
Foto: Shutterstock

Ceļu un gūžas locītavu sāpes ir izplatīta problēma, īpaši tiem, kas ikdienā daudz sēž. Turklāt tā nebūt vairs nav tikai vecu cilvēku kaite. Tipiska kļūda ir sēdēšana pie galda ar sakrustotām kājām, kas raksturīgi sievietēm – tā tiek nospiesti asinsvadi, un ātri vien vari iedzīvoties nepatīkamās sāpēs. Tāpat problēmas var radīt nepareiza slodze, kas kaitē locītavām.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Lūk, vienkārši vingrojumi, kas ļaus "restartēt" locītavu nepareizās kustības un stīvumu.

Protams, ja radušās akūtas sāpes vai sāpes rada nopietnas grūtības kustēties, jādodas pie ārsta - iespējams, locītava iekaisusi, traumētas saites vai muskuļi, un nepieciešama nopietnāka ārstēšana vai fizioteapeita nozīmētas procedūras.

Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form