Ar bumbu

Vingrojumi un ieteikumi, kā palīdzēt sāpošām ceļu locītavām
Foto: Shutterstock

Šis ir vingrojums cilvēkiem, kam ceļa locītava smeldz bieži un izteikti, bet kustība sagādā grūtības. Kā redzams attēlā, atgūt kustīgumu un mazināt sāpes var palīdzēt arī, piemēram, kinētiskā teipa uzlīmēšana, kas tikai pastiprinās vingrojuma efektu, aizsargājot un nostiprinot arī locītavu.

Sākuma pozīcija: guļus uz muguras. Zem ceļa jānovieto bumba (basketbola, futbola, rotaļu bumba vai par vienkārši ciets, stingrs spilvens/sarullēts dvielis).

Iztaisno kāju tā, lai pirkstgals "skatās" debesīs, bet celis atbalstās pret bumbu. Notur šo pozīciju piecas sekundes, sasprindzinot kājas, nevis vēdera muskulatūru, un atgriežas sākuma pozīcijā. Raiti izpilda vingrojumu 30 reizes. Tad to pašu dara ar otru kāju.

Ja šāds vingrojums šķiet par vieglu, potītei var pielikt kādu smagumu.

Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form