Vingrojumi, no kā izvairīties cilvēkiem ar ceļu problēmām

Vingrojumi un ieteikumi, kā palīdzēt sāpošām ceļu locītavām
Foto: Shutterstock

Ja ir hroniskas locītavu problēmas, tostarp ceļu sāpes, jābūt piesardzīgam un jāieklausās savā organismā. Iespējams, kādi no minētajiem vingrojumiem jāizpilda lēnāk vai ne līdz galam. Bieži vien problēmas var radīt arī pārlieka centība vai nepareizi izpildīti vingrojumi, kas tikai kaitē. Tomēr jāatceras, ka kustēties jebkurā vecumā ir ļoti svarīgi.

Cilvēkiem, kam sāp ceļi vai gūžas locītavas, vajadzētu izvairīties no straujiem un dziļiem pietupieniem, kas locītavām rada lielu slodzi. Smagu svaru cilāšanas, stāvus vai pietupiena pozīcijā. Tāpat nevajadzētu izpildīt asus spērienus vai straujus izklupienus. Jāatceras, ka visi vingrojumi, arī iepriekš minētie, jāizdara lēni un plūstoši, stiepjot muskuļus, saites, bet nesavainojoties un nenodarot sev sāpes. Noteikti nevajadzētu izpildīt skriešanas vingrojumus, kas līdzīgi barjerskriešanai un tās kustībām, ceļot augstu ceļus un tad triecot kāju pret zemi. Tāpat lecieni nebūtu jāiekļauj treniņa vingrojumu sarakstā.

Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form