Biežāk gatavo mājās


Kāpēc un kā samazināt sāls patēriņu ikdienas uzturā
Foto: Shutterstock

Jā, protams, mums katram ir gana aizņemta un piesātināta ikdiena, kā rezultātā, atnākot vēlu vakarā mājās, rokas neceļas, lai pagatavotu kārtējo maltīti. Taču, ja vēlies samazināt sāls patēriņu, tas ir vairāk nekā vēlams. To apstiprina arī 2018. gada maijā žurnālā ''The Journal of the Academy of Nutrion and Dietetics'' publicēts pētījums, kas rāda – cilvēki, kas vēlējās samazināt sāls patēriņu, mazāk ēda ārpus mājas un vairāk gatavoja paši. Un tas ir pavisam loģiski, ņemot vērā, ka neko nezinām par izmantoto sāls daudzumu kafejnīcās, restorānos vai jebkur citur.

Kā samazināt ārpus māju maltīšu skaitu? Ja tu esi ieradusi katru dienu kopā ar kolēģiem pusdienot kādā kafejnīcā, pamaini to. Piemēram, nospraud sev mērķi piecu dienu vietā četrās no tām pusdienot kādā ēstuvē. Savukārt piektajai dienai paņem līdzi kaut ko iepriekš sagatavotu, piemēram, iepriekšējās dienas vakariņās pāri palikušo porciju.

Tags

Ēdiens Sievietes veselība Veselīgs uzturs
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form