Kvalitatīvs miegs, fiziskās aktivitātes, veselīgs uzturs. Kā uzturēt sirdi veselu un stipru
Foto: Sharon McCutcheon / cc

Ļoti iespējams, daudzi joprojām uzskata, ka sirds un asinsvadu slimības lielākoties skar vecāka gada gājuma cilvēkus, taču tā nebūt nav. Mūsu ikdienas izvēles un paradumi ir tie, kas tiešā veidā ietekmē sirds veselību un slimību rašanās risku, – neveselīgi ēšanas paradumi un minimāls fizisko aktivitāšu skaits ir tikai pāris no tiem. Labā ziņa ir tā, ka, veicot kaut nelielus un vienkāršus soļus, tu vari palīdzēt uzlabot un stiprināt savas sirds veselību. Un tu vari sākt to darīt jau šodien!

Iedvesmojoties no portāla ''Live Strong'', piedāvājam iepazīties ar vienkāršiem paradumiem, kurus ieviest savā ikdienā, lai mazinātu sirds saslimšanas riskus.

Veic regulāras pārbaudes

Tai vajadzētu būt normai, ka vismaz reizi gadā dodies pie ārsta, lai veiktu standarta veselības pārbaudi, kuras laikā tiek pārbaudīta arī tavas sirds veselība. Un šāda pārbaude ir īpaši ieteicama tiem, kam ģimenē ir raksturīgas sirds un asinsvadu slimības. Tāpat regulāras pārbaudes jau savlaicīgi palīdzēs pamanīt slimību pazīmes, un laikus varēsi ķerties klāt slimību novēršanai.

Source

DELFI Viņa

Tags

Alkohols Smēķēšana Sports Veselīgs dzīvesveids Sievietes veselība Sirds slimības Smēķēšanas atmešana Veselīgs uzturs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form