Guli diendusu


Lai smadzenes nenodilst – ieteikumi atmiņas un prāta spēju uzlabošanai
Foto: Shutterstock

Kvalitatīvs un atjaunojošs miegs ir svarīgs aspekts, ja runājam par veselīgu un pilnvērtīgu smadzeņu darbību. No iemigšanas līdz ieslīgšanai REM miega stadijā mūsu smadzenes dienas laikā uzkrātās atmiņas pārveido vēlāk pielietojamās zināšanās. Pilnvērtīgam miegam nepieciešamās septiņas līdz astoņas stundas nekā nav iespējams aizstāt, taču diendusa var palīdzēt, atklāj Mednika.

"Diendusas laikā mūsu organisms var piedzīvot tās pašas miega fāzes, kuras piedzīvo naktsmierā," skaidro Mednika. "90 minūtes ilgas diendusas laikā organisms "iziet cauri" miega fāzēm tādās pat proporcijās kā nakts miega laikā. Tādēļ arī 90 minūšu diendusa var palīdzēt nostiprināt atmiņu, radošumu un produktivitāti." Tev nav iespējas dienas laikā atrast 90 minūtes laika, lai nosnaustos? Pietiks arī ar 30 minūtēm, jo arī šāda "saīsināta" diendusa var palīdzēt apstrādāt atmiņas.

Tags

Atmiņa Diendusa Fiziskās aktivitātes Smadzenes
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form