Dažādas ikdienas likstas, stress... Tas viss atstāj sekas uz tavu veselību. Kā "nobremzēt dzīvi" un padomāt par sevi? Iedvesmojoties no "Elite Daily", esam izvirzījuši pāris baušļus mierīgākam un arī laimīgākam dzīves ritējumam.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Neraizējies par katru nieku

Lai gan situācijas mēdz būt dažādas, ikdienā visbiežāk stresu izraisa vairāku ķibeļu kopums. Respektīvi, ja būs gadījusies tikai viena ķibele, protams, gan jau, ka pārdzīvosi to un būs apziņa, ka ar situāciju var tikt galā. Tiklīdz notiks vēl kaut kas, pazudīs kontroles sajūta un emocijas kļūs sakāpinātākas.

Šādās situācijās vērts apdomāties par problēmu nopietnību. Vai tas ir kaut kas neatrisināms? Vai par šo raizēsies arī, piemēram, pēc nedēļas? Ja atbilde ir nē, tad visticamāk, nav lieki sevi jāuztrauc un ir jāļaujas dienas ritējumam.

Protams, arī mazās problēmas var emocijām likt uzjundīt, tāpēc vajadzētu atrast tehniku, kas ļauj nerviem nedaudz atslābt. Vienkāršu elpošanas metodi piedāvā "Zdorovie" komanda. Šo tehniku sauc Sama Vritti jeb vienādā elpa.

Kā veikt? Apsēdies ērti, iztaisno muguru. Veic garu ieelpu, tās laikā skaitot līdz četri, pēc tam izelpo, arī skaitot līdz četri. Gan ieelpo, gan izelpo caur degunu. Tie, kas regulāri izmanto šo tehniku, ar laiku to spēj izpildīt, ikreiz skaitot līdz seši vai pat astoņi.
Efekts. Pastiprina koncentrēšanās spējas, nomierina nervu sistēmu un mazina stresu.
Kad un kur vislabāk izpildīt? Šo tehniku var likt lietā jebkurā vietā un jebkurā laikā, bet vislabāk to regulāri veikt pirms gulētiešanas. Sama Vritti iedarbosies līdzīgi aitu skaitīšana, atvieglojot iemigšanu, jo palīdz aizgaiņāt domas par darbu un problēmām, kas jau tā nav devušas mieru dienas laikā.

Tags

Psiholoģija Stress
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form

Jaunie projekti