Pacelti pleci un pārāk ilga stāvēšana – ikdienišķi muguras sāpju iemesli
Foto: Shutterstock

Ikdienā nereti dzirdam citus sūdzāmies par muguras sāpēm, vai pašas tās izjūtam. Iespējams, dažkart sāpju iemesls ir ātri nosakāms, taču ir reizes, kad sāpes šķietami parādījušās pašas no sevis. Taču, lai arī pie nepatīkamajām sajūtām gribētos vainot kādus citus ārējos apstākļus, tomēr visbiežāk pie vainas esam mēs pašas.

Iespējams, arī tu ikdienā regulāri ciet no nepatīkamām muguras sāpēm, bet nespēj saprast, kāpēc tās rodas. Iedvesmojoties no portāla ''Live Strong'', piedāvājam iepazīties ar biežāk sastopamajiem muguras sāpju rašanās iemesliem.

Nepareiza stāja sēžot


Kāpēc tas ir slikti: Nepareiza sēdēšanas poza bieži vien rada paaugstinātu spriedzi plecos un kaklā, kā rezultātā rodas galvassāpes, sāpes kaklā, kā arī samazinās koncentrēšanās spējas.

Kādas sāpes rodas: Galvassāpes, sāpes muguras lejasdaļā, kaklā un gūžā.

Risinājums: Tā kā nepareiza sēdēšanas poza visbiežāk tiek ieņemta neapzināti, vari iestatīt atgādinājumu, kas laiku pa laikam tev liek atcerēties, ka jāizmaina stāja. Atnākot atgādinājumam, iztaisno muguru, plecus novirzi atpakaļ.


Source

DELFI Viņa
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Comment Form