Kā izvairīties no paģirām

Pēcsvētku bieds – paģiras: kāpēc tās rodas un kā ātrāk atgūt labu pašsajūtu
Foto: Vida Press

Ir vairāki veidi, kā tu vari izvairīties vai samazināt paģiru simptomus, lai nākamā pēcsvētku diena nebūtu metama vējā. Lūk, portālā "Medical News Today" un "Health Line" publicētie ieteikumi!

  • Viens no efektīvākajiem veidiem, kā izvairīties no paģirām, ir atteikties no alkohola lietošanas.
  • Vielas, kas radušās fermentācijas procesā un piešķir katram alkoholiskajam dzērienam tā specifisko aromātu un garšu, pastiprina paģiru simptomus. Šī iemesla dēļ ir ieteikums izvairīties no tekilas un viskija. Un tā vietā labāk izvēlēties rumu, šņabi vai džinu.
  • Pirms svētku svinēšanas ar alkohola lietošanu kārtīgi izgulies.
  • Dzer daudz ūdeni ne tikai pirms grādīgo dzērienu malkošanas, bet arī šī procesa laikā un pēc tam.
  • Noteikti paēd pirms apreibināšanās, jo tas palīdz samazināt ātrumu, ar kādu alkohols iekļūst asinsritē, kā arī var palīdzēt nākamajā rītā justies labāk.
  • Izvairies no cigarešu smēķēšanas alkohola lietošanas laikā, jo arī šis process var pastiprināt dehidrāciju, pasliktināt miega kvalitāti, imūnsistēmu un atstāt negatīvu iespaidu uz paģiru simptomiem.
  • Dzer ar mēru. Ja zini, ka pēc pieciem, sešiem dzērieniem tev nākamajā rītā noteikti sāpēs galva un būs slikta dūša, pieliec punktu stipro dzērienu malkošanai jau pēc ceturtās glāzes apreibinošās vielas. Ja tomēr vēlme kompānijas pēc kaut ko malkot nepāriet, tad turpini vakaru ar bezalkoholiskajiem dzērieniem vai centies prātu nodarbināt ar citām aktivitātēm.

Tags

Alkohols Svētki
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form