Rīts pēc iedzeršanas. Kāpēc moka paģiras un kā tās mazināt
Foto: Shutterstock

Ja Jāņu dienas rīts iesācies ar pamatīgām slāpēm un alkohola izraisītām galvassāpēm, jāteic, ka vainīgs ir pats dzērājs nevis iepriekšējā vakarā un naktī lietotie atspirdzinājumi un apreibinātāji. Protams, apziņa, ka savās likstās nevari vainot nevienu citu, tev nekādā veidā nepalīdzēs justies labāk.

Lai arī nav zinātniski pierādītu līdzekļu labsajūtas uzlabošanai nākamajā rītā, ir dažas metodes, kas var uzlabot pašsajūtu un palīdzēt organismam vieglāk pārvarēt alkohola radīto slodzi. Tomēr atceries, ka tautas metodes paģiru mazināšanai un pašsajūtas uzlabošanai neveicina alkohola izdalīšanos no organisma. Ja iepriekšējā vakarā iedzerts par daudz, pie auto stūres nesēdies. Auksta duša vai tase kafijas nekādā veidā nepalielinās drošību un tavas spējas sēsties pie auto stūres.

Šajā rakstā piedāvājam iepazīties ar to, kāpēc rodas paģiras, kāpēc dažus nepatīkamās izjūtas moka spēcīgāk, kādi ir galvenie mīti par paģirām un alkohola lietošanu, kā arī dažus ieteikumus pašsajūtas uzlabošanai. Paturi gan prātā, ka tas, ja izdodas atrast metodi, kas vislabāk palīdz mazināt iedzeršanas sekas, nedod zaļo gaismu pļēgurošanai. Alkohols negatīvi ietekmē tavu veselību, neatkarīgi no tā, cik laba vai slikta pašsajūta tev ir nākamajā rītā.

Source

DELFI Viņa

Tags

Alkoholisms Alkohols
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form