Speciāliste skaidro, kā uzveikt trauksmi, nemieru un miega traucējumus
Foto: Shutterstock

Spēja nobremzēt dzīvi un izrauties no stresa, pārdzīvojumiem un satraukumiem, ir lieta, kas mūsdienās nepieciešama daudziem. Ne visi prot tikt galā ar trauksmi, nemieru un miega traucējumiem, kas mūsdienās ir ļoti izplatīti. To, kā sev palīdzēt, iztiekot bez zālēm un speciālistu iesaistes, skaidro psihoterapeite Sandra Pūce, sadarbojoties ar "Benu" aptieku . Viņa arī palīdz saprast, kad tomēr ar paša spēkiem būs par maz, lai sev palīdzētu.

Trauksme, nemiers un miega traucējumi – tās ir veselības problēmas, par kurām cilvēki mūsdienās visbiežāk sūdzas. Ne vienmēr uzreiz jālūdz speciālista palīdzība un ne vienmēr jālieto kādas zāles. Patiesībā cilvēks pats var ļoti daudz ko izdarīt, lai justos labāk. Pat nevajag pašam neko darīt! Tikai vēlams apzināties "grābekļus", kas noveduši līdz šiem traucējumiem, lai uz tiem neuzkāptu atkārtoti un nepasliktinātu pašsajūtu – ne garīgo, ne fizisko.

Protams, ja pašsajūta – kādi simptomi – sāk traucēt tik ļoti, ka rodas grūtības darīt sev tīkamas lietas vai rodas izziņas – emocionāli vai fiziski – traucējumi, noteikti jādodas pie speciālista: ģimenes ārsta, neirologa, psihoterapeita vai psihiatra. Vienmēr der atcerēties – pat ja ārsts izrakstīs, piemēram, antidepresantus, no tiem būs atkarīgi tikai 50 procenti panākumu, bet otri piecdesmit – no paša spējas mainīties un daudz ko darīt savā labā.

Tags

Veģetatīvā distonija Miega traucējumi Stress

Comment Form