Citi veidi kakla un plecu saspringuma mazināšanai


Stresa radīts saspringums kaklā un plecos: ieteikumi spriedzes mazināšanai
Foto: Shutterstock

Joga ir lieliska aktivitāte, kas palīdz atbrīvot ar stresu saistītu spriedzi kaklā un plecos. Kādā pētījumā secināts – deviņu nedēļu ilga joga pētījuma dalībniekiem (cilvēkiem ar sāpēm kaklā) palīdzēja mazināt sāpes un uzlaboja kakla funkcijas. Ir arī dažas citas stratēģijas, kuras vari izmantot, piemēram:

  • Uz saspringtās vietas uzliec siltu kompresi.
  • Velti dažas minūtes pašmasāžai.
  • Ieej siltā vannā, kurai pievieno dažus pilienus aromātisko eļļu.
  • Pielāgo darba vietu – datora ekrānu novieto acu līmenī, lai izvairītos no kakla saspringuma.
  • Pārbaudi savu stāju, atrodoties pie darba galda. Gurniem, pleciem un ausīm jābūt vienā līnijā.
  • Piecelies un pastaigā reizi stundā.
  • Naktī izmanto spilvenu, kas nodrošina labu atbalstu tavam kaklam un ir paredzēts, lai galva un kakls būtu vienā līmenī.

Tags

Trauksme Fiziskās aktivitātes Joga Kakla sāpes Meditācija Spranda sāpes Stress
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form