Jūti sāpes muskuļos un māc spēcīgs nogurums


Uzkopjot māju, trūkst elpa. Signāli, kas liecina – neesi formā un tev vairāk jākustas
Foto: Shutterstock

Ja tu izvairies no fiziskajām aktivitātēm tāpēc, ka plecos, muguras daļā, ceļu locītavās vai citās ķermeņa daļās izjūti biežākas un spēcīgāka sāpes nekā iepriekš, arī tas var liecināt par to, ka neesi formā. Fitnesa treneris Kelvins Gerijs skaidro, ka tas var signalizēt par to, ka ''tavs organisms nav gatavs izteiktai fiziskajai slodzei. Lai to sagatavotu, vari sākt ar stiepšanās vingrinājumiem, kuriem pakāpeniski pievieno tādus, kuru izpildei nepieciešamas aktīvākas kustības, piemēram, lēcieni kājām plecu platumā un kopā jeb tā dēvētie ''jumping jacks''. ''

Tāpat dienu no dienas jūties izsmelta pat tad, ja īsti neesi sevi nodarbinājusi? Šis, ļoti iespējams, ir veids, kā tavs organisms mēģina pateikt – tev nepieciešams vairāk kustēties. Lai nogurumu mazinātu, vēlams atrast treniņu programmu, kurā iekļauti gan kardio, gan spēka vingrojumi, kā arī nepieciešams pie tās pieturēties regulāri. ''Ar izturības treniņu palīdzību paātrinot sirdsdarbību un palielinot endorfīnu aktivizēšanos smadzenēs, iegūsi vairāk enerģijas un vairs nejutīsies tik nogurusi,'' skaidro fitnesa treneris Mets Forzagalia. ''Kustēšanās palielina asins cirkulāciju, kas ir pats galvenais, lai ķermenis spētu normāli darboties.''

Tags

Fiziskās aktivitātes Sievietes veselība
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form