Pēc treniņa vairākas dienas izjūti sāpes, nogurumu


Uzkopjot māju, trūkst elpa. Signāli, kas liecina – neesi formā un tev vairāk jākustas
Foto: Shutterstock

Pēc intensīvākām fiziskajām aktivitātēm ir pavisam normāli, ja ķermenis ir jutīgāks, un parādījušās nelielas muskuļu sāpes. Šīs sajūtas var ilgt no 24 līdz pat 48 stundām, jo treniņi noārda muskuļu audus, un ir nepieciešams laiks, lai tie atjaunotos un kļūtu vēl izturīgāki, skaidro fitnesa treneris Kelvins Gerijs. Taču, ja muskuļu jutīgums un sāpes nepazūd arī pēc 48 stundām, tas var liecināt par pārpūli, jo treniņa laikā esi izdarījusi vairāk, nekā tavs organisms spēj panest.

Tomēr tas nebūt nenozīmē, ka nepieciešams pilnībā atmest ar roku jebkādām fiziskajām aktivitātēm. Turpretim atsāc trenēties, bet lēnām un pakāpeniski, iesaka Gerijs. ''Samazini intensitāti, izmantoto hanteļu smagumu, pat treniņa ilgumu līdz tādai robežai, kur tu sāc trenēties pirmo reizi. Pēc tam pakāpeniski kāpini visu, ko esi samazinājusi. Tāpat nekādā gadījumā neaizmirsti izstaipīties gan pirms, gan pēc treniņa – arī tas var palīdzēt mazināt muskuļu sāpes un novērst savainojumus,'' stāsta fitnesa treneris.

Tags

Fiziskās aktivitātes Sievietes veselība
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form