10 idejas, kā gardi papildināt ūdeni, lai uzņemtu vairāk šķidruma

10 idejas, kā gardi papildināt ūdeni, lai uzņemtu vairāk šķidruma
Foto: Shutterstock

Cik litrus ūdens dienā tu izdzer? Vienu, divus? Lai arī pēdējos gados zinātnieku domas par nepieciešamo šķidruma daudzumu ir nedaudz mainījušās, un katram vairs netiek spiests par varītēm izdzert 2,5 litrus ūdens, ir skaidrs, ka vairums no mums grēko ar šķidruma uzņemšanu. Mēs reti ēdam zupas, neaizraujamies ar svaigiem augļiem un ūdens glāzes vietā bieži vien izvēlamies kafijas krūzi.

Tomēr ūdens, kā zināms, ir organismam vissvarīgākā lieta, un tas ārkārtīgi nepieciešams arī labai gremošanas sistēmas darbībai. Bez pietiekama ūdens patēriņa mūs piemeklē galvassāpes, aizcietējumi, slikta oma un nespodra āda. Tāpēc atlasījām dažas idejas, kas palīdzēs padarīt ūdeni gardāku un veicinās tevi iedzert kādu glāzi ūdens vairāk.

Ananasu – piparmētru – ingvera ūdens

Patīkami svaigs ūdens! Sagriez puskilogramu ananasa smalkās šķēlītēs, mazliet paburzi plaukstās svaigas piparmētru lapas un pievieno ananasam. Visbeidzot, smalki sagriez svaigu ingveru un pievieno arī to. Visu aplej ar 2 litriem ūdens. Ļauj ūdenim nostāvēties 2-4 stundas un baudi! Ja glabāsi ūdeni ledusskapī, tas būs svaigs līdz pat 2 dienām pēc pagatavošanas.

Tomātu un bazilika ūdens

Ūdens vasaras garšas cienītājiem. Sagriez vienu lielu vai divus vidējus tomātus un saberzē plaukstās svaiga bazilika lapas, pievieno tās tomātam. Aplej ar 2 litriem ūdens. Ļauj nostāvēties 2-4 stundas, tad nokās un sapildi pudelē. Šo ūdeni labāk neuzglabāt ar visām sastāvdaļām.

Melones ūdens

Pavisam vienkārši! Izvēlies cantaloupe šķirnes meloni (tās ir nelielas, apaļas formas melones ar raupju miziņu), nomizo, izņem sēklas un sagriez. Aplej ar ūdeni un ļauj ievilkties. Viss!

Tomātu, seleriju un paprikas ūdens

Sveiciens tiem, kam garšo dārzeņi un negribas dzert neko saldu! Šim ūdenim izmanto vienu lielu vai divus vidēja izmēra tomātus, divus sagrieztus selerijas kātus un vienu kubiciņos sagrieztu papriku. Ļauj ievilkties 2-4 stundas pirms lietošanas.

Ābolu un kanēļa ūdens

Aukstās sezonas garša. Izmanto divus plānās šķēlītēs sagrieztus ābolus (aromātiskāki būs skābāki āboli, piemēram, "Antonovka") un pāris kanēļa standziņas. Ja standziņas tev nav pieejamas, vari lietot arī malto kanēli, taču to labāk sākumā sajaukt ar nelielu ūdens daudzumu, pirms pievienot lielajai krūkai.

Greipfrūtu ūdens

Mēs esam pieraduši dzert citronūdeni, taču greipfrūtu ūdens būs vēl aromātiskāks! Pateicoties rūgtenajai garšai, tas arī nedaudz nomāks apetīti – īpaši noderīgi dāmām, kuras jau sāk gatavoties pavasara sezonai.

Kivi un gurķu ūdens

Šis ir ļoti atsvaidzinošs ūdens, kurš būs īpaši piemērots tiem, kuriem bieži slāpst, kā arī pēc sporta aktivitātēm. Ņem vienu lielu gurķi, sešus kivi, visu nomizo, sagriez un liec blenderī. Pievieno pusotru litru ūdens un baudi uzreiz! Ja esi ingvera cienītājs, vari pievienot arī to.

Citronu, bazilika un gurķu ūdens

Vienkāršs, bet ļoti gards dzēriens. Sagriez citronu uz pusēm, vienu sagriez šķēlītēs, bet no otras puses izspied sulu. Pievieno šķēlītēs sagrieztu pusi nomizota gurķa, kā arī plaukstās saburzītas bazilika lapiņas. Aplej ar ūdeni, apmaisi un nedaudz ļauj nostāvēties. Gatavs!

Citronu un Kajēnas piparu ūdens

Šim ūdenim piedēvē vielmaiņu veicinošas īpašības, par kurām lai spriež dietologi. Taču arī bez tā šis ir gards un nedaudz sildošs ūdens tiem, kam garšo asi ēdieni. Pagatavot ir pavisam vienkārši – izspied sulu no viena citrona, pievieno šķipsniņu Kajēnas piparu (vai divas, ja tev garšo ļoti ass), aplej ar vēsu vai siltu ūdeni (pēc paša patikšanas) un dzer.

Ingvera, bumbieru, kanēļa un vaniļas ūdens

Dzēriens īstiem gardēžiem. Šo pagatavot ir mazliet sarežģītāk, taču pavisam noteikti ir tā vērts. Sagriez gabaliņos svaigu ingveru, ņem saldu bumbieri, kuru sagriez šķēlītēs. Liec to visu krūkā, pievieno kanēļa standziņas un vaniļas pāksti. Pāksts ir svarīga – vaniļas cukurs vai ekstrakts nebūs īstais. Aplej ar ūdeni un ļauj nostāvēties. Deserta cienīga garša!

Un atceries – ja ūdens dzeršanu ieviesīsi par regulāru ieradumu, tava gremošanas sistēma tev teiks lielu, lielu paldies – īpaši, ja tevi regulāri piemeklē ciets vēders. Ir vērts izmēģināt!

Avots: Foodnetwork.com

Materiāls izstrādāts 03/2018; SALV.DULC12.18.03.0095

Source info



Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Pregnancy widget logo Pregnancy widget logo
Aprēķināt
Norādi pēdējo mēnešreižu
pirmo dienu
Kļūda!
Lūdzu, norādiet korektu
datumu pagātnē.
Viņa.lv iesaka