Neēd asu ēdienu


Asi ēdieni, kafija, lēmumu pieņemšana. No kā atturēties, kad māc izsalkums
Foto: Shutterstock

Varbūt tu esi pikantāka ēdiena mīle, tāpēc asāks ēdiens tavai gremošanas sistēmai nav nekāds pārbaudījums. Tomēr, neskatoties uz to, vai tu esi viena no tiem, kas asus ēdienus panes labāk nekā citi, ja tu visas dienas laikā neko neesi apēdusi vai pēdējā maltīte ieturēta pirms vairākām stundām, labāk no pikanta ēdiena atturēties. Tas tāpēc, ka asa ēdiena ēšana tukšā dūšā var radīt sajūtu, ka tavi iekšējie orgāni burtiski deg.

Šāda sajūta rodas, jo tavā kuņģī nav cita ēdiena, kas varētu darboties kā sava veida barjera un mazināt degšanas sajūtu. Citiem vārdiem – pirms steidz ēdienam pievienot čili piparus, asu mērci vai ko tamlīdzīgu, vispirms apēd vismaz kādu našķi, kaut ko nelielu, vai izdzer glāzi piena, jo, kā zināms, piena produkti var palīdzēt samazināt iekšējo siltumu un atvieglot pikanta ēdiena radītās nepatīkamās sajūtas.

Comment Form