KUSTIES KOPĀ AR KALCIJS.LV

Intensīvs treniņš kaloriju dedzināšanai un visa ķermeņa stiprināšanai

Fiziskās aktivitātes ir ļoti būtisks faktors veselības uzturēšanai un fiziskās formas uzlabošanai. Mērķi var sasniegt gan ar mērenas slodzes palīdzību, gan aktīvākiem treniņiem. 

"Veselības un spēka izaicinājums"

Projektā apkopoti vingrojumi ikvienam, kurš vēlas sportot mājās vai brīvā dabā. Kopā ar profesionālu treneri Miku Embrektu parādīsim dažādas vingrojumu programmas, kas būs piemērotas aizņemtiem cilvēkiem, iesācējiem, kā arī tiem, kas vēlas sevi izaicināt.

Šoreiz piedāvājam vingrojumu kompleksu intensīvākas slodzes cienītājiem, kas iekļauj enerģisku skrējienu, lēcienus, kā arī spēka kustības, piemēram, pietupienus. 

Treneris Mikus Embrekts norāda, ka rudenī, kamēr laika apstākļi tam vēl ir piemēroti, ikviens var izkustēties ārpus telpām. Šajā vingrojumu kompleksā galvenais palīglīdzeklis ir kāpnes. Pirms treniņa neaizmirsti iesildīties, bet pēc tā – atsildīties!

Pirmais vingrinājums

"Sākam ar nedaudz dziļāku pietupienu. Kājas nedaudz platāk nekā pleci, pirkstgali – pavisam nedaudz vērsti uz āru. Kā vienmēr, mugura taisna. Ejam pietupienā un ar izelpu nākam augšā. Rokas turam priekšā," vingrojumu skaidro Mikus. Viņš norāda, ka uz priekš izstieptās rokas palīdzēs saglabāt līdzsvaru. Treneris aicina sekot līdzi tam, lai ceļi virzās uz pirkstgalu pusi.

Otrais vingrinājums


Nākamais vingrinājums ir skrējiens pa kāpnēm. Ceļi jāvirza augšup, un kājām sastrādā ātri, atgādina Mikus. Neaizmirsti, ka līdzi jākustina arī rokas. "Mēs šodien izmantojām 13 pakāpienus. Ja jūtaties droši, jūsu pakāpienu skaits var būt arī lielāks," piebilst treneris.

Trešais vingrinājums


"Pēc intensīvajiem skrējieniem turpinām ar atspiešanos uz kāpnēm. Rokas nedaudz platāk nekā pleci, augums taisns, spēka kustība lejup." Virzoties augšup, viņa roka jāpaceļ augšā, paverot krūšu daļu. Izelpu veic, izstiepjot roku. Ar skatienu seko līdzi rokas kustībai un neaizmirsti, ka visu vingrojuma laiku vēders jātur stingrs.

Ceturtais vingrinājums


Arī nākamais vingrinājums ir skrējiens, tikai šoreiz skrien, atsperoties uz katra otrā pakāpiena. "Skrējiens ir tikpat enerģisks. Atceramies par roku un atceramies par kāju darbību. Augšup virzāmies dinamiski, ātri un lejup nākam lēni, atbrīvojoši," skaidro treneris.

Piektais vingrinājums

Noslēdzošais vingrinājums ir lēcieni pa kāpnēm augšup. "Lecam, izlaižot vienu pakāpienu. Kājas plecu platumā, palīdzam ar rokām, lēcienā virzoties augšup. Pēc lēciena droši, atbrīvojoties nākam lēnām lejā," vingrojumu apraksta Mikus.

Projektu atbalsta KALCIJS.LV

Projekta ''Veselības un spēka izaicinājums'' veidotāji: saturs – Dita Vinovska, video un foto – Miks Siliņš un Patriks Pauls Briķis, dizains – Natālija Šindikova, izstrāde – Emīls Cinītis, projekta vadītājas – Kristīne Melne, Žanete Zīlīte, Kristiāna Tabunova.
Informējam, ka DELFI portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.