Egils Boitmanis: nav iespējams saglabāt veco un gribēt kaut ko jaunu
Foto: Publicitātes attēli

Garā auguma, balss tembra un spēcīgās harismas dēļ Egils Boitmanis ir viegli pamanāms un paliek atmiņā. Viņš ir uzņēmējs, kurš pārstāv modernu un strauji augošu nozari – digitālo mārketingu, kā arī tā apmācības. Viņš bija viens no pirmajiem Latvijā, kura bizness balstījās uz "Google" pakalpojumu nodrošināšanu citiem uzņēmumiem.

Egila stāsts par karjeras veidošanos lasāms grāmatā "Kā gūt panākumus Latvijā", kas izdota ar "Baltic International Bank" atbalstu. Grāmatā lasāmajā intervijā Egils iepazīstina ar savu ceļu uz uzņēmējdarbību, pieeju panākumu gūšanai un to, kā viņam izdodas efektīvi strādāt.

Kas ir panākumi? Un kāpēc mani vispār intervē?

"Ja spriežu pēc saviem iekšējiem kritērijiem, šķiet, neesmu izdarījis neko tādu, lai savu dzīvi sauktu par panākumiem pilnu. Es lepojos ar to, kas esmu, ko esmu piedzīvojis un kas man tagad ir. Ja kāds var gūt iedvesmu vai mācīties no tām lietām, kurām esmu gājis cauri, tad, lūdzu...

Mani sauc Egils Boitmanis, un es esmu no Talsiem. Par īstu uzņēmējdarbības sākumu manā dzīvē jāuzskata brīdis, kad nodibināju aģentūru "Infinitum".

Pirms astoņiem gadiem es atvēru žurnālu un izlasīju, ka ir tādi biznesa inkubatori un viens tāds tikšot atvērts Rīgā. Sameklēju kontaktus, sarunāju tikšanos, aizgāju un teicu, ka es īsti nezinu, ko darīt, bet gribu tikt inkubatorā. Piedāvāju vienu ideju, otru ideju, trešo, un man teica: jā, viena der! Un es biju iekšā!"

Source

DELFI Viņa

Tags

Karjera Vīrietis
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form